کشف و توقیف 40 میلیارد ریال کالای قاچاق

تهران (پانا) - رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 1000دستگاه انواع لوازم خانگی و پارچه خارجی خبر داد و گفت کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از 40 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۲۹۰۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد
کشف و توقیف 40  میلیارد ریال کالای قاچاق

به گزارش پلیس امنیت اقتصادی، سرهنگ کارآگاه هدایت بهرامی توضیح داد: با انجام اقدامات فنی اکیپ عملیاتی مامورین این پلیس موفق به کشف محل دپوی کالاهای قاچاق به ارزش بیش از 40 میلیاردریال از کارواشی در محدوده خیابان خاوران تهران شدند.

وی افزود: طی بازرسی‌های اولیه مشاهده شد محل نگهداری فاقدشناسه و کاربری انبار است همچنین کالاهای موجود فاقد اسناد و مدارک مثبته گمرکی است و از مبادی غیر رسمی و به‌صورت قاچاق وارد شده و در سامانه جامع تجارت و انبارها ثبت نشده‌اند.

این مقام انتظامی افزود: کالاهای کشف شده شامل تعداد 445 رول ( 26700 متر ) پارچه ،26دستگاهماکروفر، 58 دستگاه آبمیوه‌گیری، 19 دستگاه جاروبرقی، 70 دستگاه قهوه ساز، 4 دستگاه خردکن، 390 عددلیوان، 5 بسته عایق حرارتی بوده که پرونده در خصوص قاچاق کالا تشکیل و به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 40میلیارد اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: قاچاق اینگونه لوازم که مشابه با کیفیت تولید داخل دارند باعث تعطیلی کارگاه های تولیدی و از بین رفتن مشاغل می‌شود لذا مبارزه با آن از اهم وظایف این پلیس است و از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های 02166747343 یا 09999871392 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار