یحیی گل محمدی به اشتباهش اعتراف کرد!

تهران (پانا) - پرسپولیس به عنوان قهرمان ۵ دوره اخیر لیگ برتر در فصل گذشته نتوانست نتایج درخشان سال های گذشته را تکرار کند و نتایج سینوسی این تیم باعث شد تا پرسپولیس نسبت به استقلال در رده پایین تری قرار بگیرد.

کد مطلب: ۱۲۸۹۸۸۳
لینک کوتاه کپی شد
یحیی گل محمدی به اشتباهش اعتراف کرد!

پرسپولیس این روزها نقل و انتقالات شلوغی را پشت سر می گذارد. پرسپولیس به عنوان قهرمان ۵ دوره اخیر لیگ برتر در فصل گذشته نتوانست نتایج درخشان سال های گذشته را تکرار کند و نتایج سینوسی این تیم باعث شد تا پرسپولیس نسبت به استقلال در رده پایین تری قرار بگیرد.

خیلی از هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس بر این باور بودند که تعدادی از بازیکنان پرسپولیس در حد این تیم نیستند و عملکرد ضعیف آن ها باعث شده تا پرسپولیس در فصل قبل از مسیر قهرمانی دور شود. همچنین سن بعضی از بازیکنان پرسپولیس هم بالا رفته و با توجه به مصدومیت های زیاد، این بازیکنان دیگر کارایی گذشته را ندارند.

چند خرید ضعیف در این فصل هم مزید بر علت شده تا پرسپولیسی ها در بعضی از پست ها احساس ضعف کنند. یحیی گل محمدی هم کاملا به این مسائل آگاه بود، در نقل و انتقالات تابستانی دست به یک خانه تکانی اساسی بزند و چند بازیکن پرسپولیس را در لیست خروج قرار بدهد.

بعضی از این نفرات بازیکن آزاد شدند ولی خبری از تمدید قرارداد با آن ها نشد تا از پرسپولیس جدا شوند. بعضی دیگر هم با وجود داشتن قرارداد، در لیست خروج قرار گرفتند. پرسپولیس در نقل و انتقالات این فصل نفراتی چون علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی، سعید صادقی، گئورگی گولسیانی و محمد مهدی احمدی را به خدمت گرفت و بازیکنانی مثل حامد لک، سعید آقایی، محمد شریفی، علی شجاعی، احسان پهلوان و مهدی مهدی خانی به صورت قطعی از پرسپولیس جدا شدند.

همچنین جدایی بازیکنانی مثل رامین رضاییان، منوچهر صفروف، شیرزد تمیروف، علیرضا ابراهیمی، رضا اسدی و عیسی آل کثیر هم حتمی است؛ مگر اینکه اتفاق خاصی در ادامه نقل و انتقالات بیفتد و مثلا یک یا دو بازیکن از این جمع بتوانند در پرسپولیس بمانند. همچنین سید جلال حسینی کاپیتان پرافتخار پرسپولیس هم از فوتبال خداحافظی خواهد کرد و به کادرفنی پرسپولیس اضافه خواهد شد.

در نقل و انتقالات این فصل پرسپولیس دو نکته جالب وجود دارد که در نوع خود عجیب هم است. نکته اول به تعداد خروجی و ورودی بالای پرسپولیس برمی گردد که معمولا در هیچ جای دنیا چنین چیزی را نمی بینیم. نکته دوم اما به شخص یحیی گل محمدی برمی گردد.

سرمربی پرسپولیس از جمع نفراتی که فصل گذشته به تیمش اضافه کرد، حداقل ۵ بازیکن را نمی خواهد که در نوع خود عجیب است. این موضوع دقیقا نشان می دهد که یحیی به اشتباه خود در فصل گذشته پی برده و اکثر بازیکنانی که به پرسپولیس آورد، در حد نام این تیم کار نکردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار