مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان‌ شمالی:

۷۶۷دانش‌آموز نیازمند از طرح مدارس همدل بهره‌مند شدند

بجنورد (پانا) - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی در خراسان‌ شمالی اعلام کرد ۷۶۷دانش‌آموز از برکات مدارس همدل بهره‌مند شدند.

کد مطلب: ۱۲۸۹۸۸۲
لینک کوتاه کپی شد
۷۶۷دانش‌آموز نیازمند از طرح مدارس همدل بهره‌مند شدند

در مراسم همایش تقدیر از مدیران مدارس همدل که به صورت ویدئو کنفرانس کشوری با حضور مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی و ابوالقاسم اکبری، مدیرکل آموزش و پرورش با هدف تقدیر از همکاری مدیران برتر سطح استان برگزار شد، مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد استان با بیان این مطلب که ۷۶۷ دانش‌آموز نیازمند خراسان شمالی از طرح مدارس همدل بهره مند شده اند گفت: بیشترین این دانش آموزان در مدارس شهرستان بجنورد پذیرش شده اند.

وی افزود: از مجموع دانش آموزان پذیرش شده در مدارس همدل 242 نفر در بجنورد، 105 نفر در اسفراین، 160 نفر در شیروان، 97 نفر در فاروج، 37 نفر در مانه و سملقان، 28 نفر در جاجرم، 56 نفر در راز و جرگلان و 42 نفر در گرمه پذیرش شده اند.

الهی راد همچنین به مشارکت ۲۵۰ مدرسه استان خراسان شمالی در طرح مدارس همدل اشاره کرد و گفت: طرح مدارس همدل با هدف حمایت‌ از دانش آموزان کم‌درآمد و مستعد و با همکاری آموزش‌وپرورش استان تا کنون برکات فراوانی برای دانش آموزان محروم به ارمغان داشته است.

وی با بیان اینکه این دانش آموزان در مدارس هیات امنایی و غیرانتفاعی ثبت‌نام شده اند افزود: طرح مدارس همدل از سال ۱۴۰۰ و با هدف ارائه خدمات آموزشی کیفی رایگان به دانش آموزان تحت حمایت این نهاد آغاز شده است.

ابوالقاسم اکبری، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز در این جلسه نسبت به انجام تعاملات مدیران مدارس با کمیته امداد در جهت افزایش خدمت به دانش آموزان محروم و نیازمند استان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه باید رسیدگی به دانش آموزان نیازمند در دستور ویژه آموزش و پرورش قرار داشته باشد اظهار کرد: بسیاری از دانش آموزان مستعد در مناطق محروم ساکن هستند که نیاز به حمایت ویژه دارند.

اکبری تصریح کرد: اکنون بسیاری از دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد جزء افتخارات علمی و مدیریتی کشور هستند که به برکت حمایت های این نهاد به این مرحله از موفقیت دست یافته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار