مجلس دانش‌آموزی بستری برای شناخت و رشد توانمندی‌ها و استعدادهای دانش‌آموزان است

مشهد (پانا)- مدیر سازمان دانش‌آموزی خراسان رضوی گفت ما باید بتوانیم با ایجاد زمینه و بستر‌های اجتماعی، دانش‌آموزانی فعال‌تر و پویاتر داشته باشیم.

کد مطلب: ۱۲۸۹۸۵۳
لینک کوتاه کپی شد
مجلس دانش‌آموزی بستری برای شناخت و رشد توانمندی‌ها و استعدادهای دانش‌آموزان است

حجت رضا زاده در نشست افتتاحیه مجلس دانش آموزی دختران استان گفت: در سند تحول بنادین و بیانه گام دوم انقلاب اسلامی به جوانگرایی و دانش آموز محوری توجه ویژه ای میکند، ما باید بتوانیم بتوانیم با ایجاد زمینه و بستر های اجتماعی، دانش آموزانی فعال تر و پویا تر داشته باشیم.

وی ادامه داد: مجلس دانش آموزی و شورای دانش آموزی نمونه ای از مشارکت جویی و مسئولیت پذیری دانش آموزان است، برای داشتن جامعه پویا و فعال، باید از مدارس شروع کنیم.

وی گفت: برای داشتن مجلس دانش آموزی قوی باید شورای های دانش آموزی فعالی داشته باشیم، برای این موضوع باید فکر و بررسی کنید و راهکار هایی را در این خصوص پیدا کنید و ارتباط با شورای های دانش آموزی را قوی تر داشته باشید.

رضا زاده گفت: برای داشتن دانش آموزان مفید و خادم کشور باید برنامه داشته باشیم، تقویت هویت ملی در بین دانش اموزان از برنامه هایی است که باید در این مجلس دنبال شود، این مجلس را فرصتی برای نقش آفرینی خودتان و فرصتی برای جریان سازی دانش آموز انقلابی بدانید و از آن استفاده کنید.

وی اظهار کرد :مطالب گری با ارائه راهکار همراه است و صرفا نقد تنها نیست، شورای دانش آموزی اگر فعال نشود نمایشی می شود، باید دانش آموزان مجلس پیشگام شوند و شورای های دانش آموزی را فعال کنند و محکم استوار امیدوار و هدفمند شروع کنیم.

وی گفت: به هر اندازه که به مهارتهای بیشتری مسلط باشید به همان میزان رشد می کنید و برای جامعه موثر هستید و مجلس دانش آموزی بستری برای شناخت و رشد توانمندی ها و استعدادهای دانش آموزان است، در مجلس دانش آموزی فعالیت و کار گروهی را تمرین می کنید و یاد می گیرید.

خبرنگار دانش آموز : ملیکا اکبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار