سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

«هم‌آموزی» یکی از ارکان اصلی «پیشخان» است

تهران (پانا) - سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در اولین رویداد پیشخان با رویکرد سه فرآیند مسئله‌شناسی، ایده‌پردازی و برنامه‌ریزی اوقات فراغت که‌ در اردوگاه شهید منتظری شهریار با حضور معاونین پرورشی و تربیت‌بدنی، کارشناس مسئولان و کارشناسان حوزه پرورشی و مسئولین سازمان دانش‌آموزی مناطق ۲۱‌گانه برگزار شد، «هم‌آموزی» را یکی از ارکان اصلی پیشخان برای تعالی آموزش و پرورش دانست.

کد مطلب: ۱۲۸۹۷۴۹
لینک کوتاه کپی شد
«هم‌آموزی» یکی از ارکان اصلی «پیشخان» است

سعید دهنوئی، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهدای هفتم تیر به ویژه شهید بهشتی در تشریح رویداد پیشخان گفت: این گردهمایی تحت عنوان رویداد پیشخان یک، با موضوع برنامه‌ریزی تعاملی اوقات فراغت و با رویکرد خلاقانه برگزار می شود.

دهنوئی هدف از برگزاری این رویداد را توانمندسازی معاونین پرورشی مناطق ۲۱گانه شهرستان‌های استان تهران عنوان کرد و افزود: پیش از آنکه مدرسه به عنوان تراز سند تحول بنیادین برخوردار از قدرت تصمیم‌سازی، تصمیم‌گیری و اجرا شود، باید سطوح مدیریتی بالاتر به این توانمندی دست یابند؛ رویداد ایده پردازی و برنامه ریزی پیشخان یک، درصدد است تا این مهم را در معاونین پرورشی مناطق ۲۱گانه شهرستان‌های استان تهران محقق کند.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به برنامه‌های رویداد پیشخان بیان کرد: برنامه های رویداد پیشخان؛ مسئله‌شناسی، ایده پردازی و برنامه ریزی تابستان سال ۱۴۰۱ در مناطق بیست و یک گانه شهرستان‌های تهران است. در این برنامه حاضرین در قالب انجام بازی های فکری به بحث، داوری و تبادل نظر می‌پردازند.

خبرنگار دانش‌آموز: عسل عین‌اللهی خب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار