سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان:

دانشگاه فرهنگیان حامی جریان آموزش و توسعه حرفه‌ای است

تهران (پانا) - سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، این دانشگاه را حامی جریان آموزش و توسعه حرفه‌ای برشمرد.

کد مطلب: ۱۲۸۹۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد
دانشگاه فرهنگیان حامی جریان آموزش و توسعه حرفه‌ای است

ایوب ابراهیمی با بیان اینکه آزمون جامع هویت حرفه ای و توان معلمی مهارت آموزان را مورد تأیید قرار می دهد، اظهار کرد: دانشگاه در تلاش است تا در اولین فرصت نتایج آزمون را اعلام و پس از بررسی اعتراضات واصله در معرفی آنان به وزارت آموزش و پرورش تسریع کند.

ابراهیمی با اشاره به برگزاری آزمون جامع سری پنجم نیروهای مشمول قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش، طی چهار روز از تاریخ 31 خرداد لغایت 3 تیر 1401، خاطر نشان کرد: در آزمون سری پنجم تعداد 8258 نفر حضور داشتند، که از این میان ۱1۷۵ نفر در روز اول و ۵۳۷۶ نفر در روز دوم و مابقی در روز پایانی در آزمون شرکت کردند.

وی از برگزاری آزمون جبرانی تا پایان شهریور سال جبری خبر داد و تصریح کرد: مهارت آموزان نگران ادامه مراحل نباشند، زیرا آزمون در دو مرحله دیگر برای جاماندگان و کسانی که حد نصاب نمره را کسب ننموداند تا پایان شهریور 1401 برگزار خواهد شد.

سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت، به مهارت آموزان توصیه کرد: به هیچ عنوان سرنوشت خود را به فرصت طلبی و سودجویی مؤسسات گره نزنند و با سعی و تلاش مبتنی بر محتواهای ارائه شده و با بهره مندی از ظرفیت دانشگاه این دوره را سپری کنند.

این مقام مسئول افزود: دانشگاه فرهنگیان راهبری جریان آموزش و توسعه حرفه ای را وظیفه خود دانسته و از مهارت آموزان در همه مراحل حمایت و مراقبت می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار