روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی روابط عمومی برتر کشور شد

تبریز (پانا) - روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان‌شرقی در گردهمایی سراسری مدیران روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی در مشهد مقدس برای چهارمین سال متوالی بعنوان برترین روابط عمومی کشور انتخاب شد.

کد مطلب: ۱۲۸۹۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد
روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی روابط عمومی برتر کشور شد

با حضور بهادری جهرمی، سخنگو و رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت و دبیر هیئت دولت جمهوری اسلامی ایران در گردهمایی سراسری مدیران روابط عمومی وزارت جهادکشاورزی در مشهد مقدس از وحید کاظم زاده مدیر روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی با اهدای لوحی توسط وزیر محترم جهادکشاورزی بعنوان برترین روابط عمومی کشور در سال ۱۴۰۱ تقدیر بعمل آمد..

در متن لوح تقدیر اهدایی جواد ساداتی نژاد وزیر جهادکشاورزی خطاب به وحید کاظم زاده مدیر روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی آمده است: دستیابی به رهیافت رشد، بالندگی و تعالی وزارت جهاد کشاورزی و سازمان‌های تابعه آن مرهون ارتباطات و روابط عمومی توانمند، معتمد و مدیریت مقتدر و فعالی است که با کنشگری ارتباطی، خلاقیت و بسترسازی برای دستیابی به امنیت غذایی در سایه روابط عمومی دانش بنیان و هوشمندانه، دستاورد‌های پرافتخاری را به ارمغان می‌آورد. " کسب مقام برترین روابط عمومی" در ارزیابی مدیران مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی را به جنابعالی تبریک گفته و از تلاش‌های ارزنده و مدیریت مطلوب آن مجموعه تقدیر و تشکر می‌کنم. امید است با اتکال به خداوند منان همچنان شاهد موفقیت‌های شما در توسعه نظام ارتباطی و اطلاع رسانی بخش کشاورزی باشیم.

گفتنی است در این آیین آیت الله ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی، خیام نکویی معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، قربانی معاون برنامه و اقتصادی وزارت جهادکشاورزی، نصیری مشاور وزیر و رییس سازمان حراست وزارت جهاد کشاورزی و رضازاده مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهادکشاورزی حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار