تیم ملی والیبال ایران مقابل برزیل شکست خورد

تهران (پانا) - تیم ملی والیبال در ادامه رقابت‌های لیگ ملت‌ها مقابل برزیل شکست خورد.

کد مطلب: ۱۲۸۹۱۵۹
لینک کوتاه کپی شد
تیم ملی والیبال ایران مقابل برزیل شکست خورد

تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود از چارچوب رقابت‌های هفته دوم لیگ ملت‌ها از ساعت ۱۸ به مصاف تیم برزیل رفت و با حساب سه بر صفر (۳۰ بر ۲۸، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۹) شکست خورد. این چهارمین شکست ایران در مجموع هفت مسابقه‌ای است که در لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ انجام داده است.

ست اول مسابقه پایاپای پیش رفت اما ایران پس از اینکه بازی را در امتیاز ۱۵ به تسای کشاند، عملکرد بهتری داشت و ۱۹ بر ۱۵ از حریف خود پیش افتاد. در حالی که بازی ۲۰ بر ۱۹ به سود ایران پیگیری می‌شد، حضرت‌پور لیبرو تیم ایران احساس ناراحتی کرد که بازی متوقف و توسط پزشک تیم معاینه شد. وقتی تیم‌ها در امتیاز ۲۶ مساوی شدند، آلن سوزا بازیکن برزیل در منطقه سرویس قرار گرفت، دچار گرفتگی عضله شد و از زمین بیرون رفت. در نهایت این رقابت نزدیک ۳۰ بر ۲۸ به سود برزیل تمام شد.

رقابت در ست دوم نزدیک‌تر بود اما در دقایقی از بازی ایران پیش افتاد که برزیل این اختلاف دو امتیازی را جبران کرد و ست دوم را هم ۲۵ بر ۲۳ با یپروزی به پایان رساند. برزیل در ست سوم تیم برتر میدان بود و از ابتدا اختلاف امتیاز خود را با ایران زیاد کرد. این اختلاف امتیاز در ادامه هم حفظ شد و در نهایت برزیل ۲۵ بر ۱۹ برنده شد.

امیرحسین توخته، محمدطاهر وادی، امین اسماعیل‌نژاد، میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه و محمدرضا حضرت‌پور ترکیب ابتدایی تیم ایران در این بازی بود.

تیم ایران شب گذشته مقابل آمریکا سه بر صفر پیروز شد و اولین شکست این تیم در لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ را رقم زد.

ملی‌پوشان ایران در آخرین دیدار خود از هفته دوم مسابقات شنبه، چهارم تیر ماه ساعت ۱۵ به مصاف کانادا می‌روند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار