دانش‌آموز مراغه‌ای نائب قهرمان مسابقات ووشو انتخابی تیم ملی شد

مراغه (پانا) - «فاطمه مشتری» دانش‌آموز ووشوکار هنرستان دخترانه تربیت‌بدنی صدیقی مراغه در مسابقات انتخابی تیم‌ ملی ووشو بانوان در استان آذربایجان‌ شرقی‌، مقام نائب قهرمانی را از آن خود ساخت.

کد مطلب: ۱۲۸۹۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموز مراغه‌ای نائب قهرمان مسابقات ووشو انتخابی تیم ملی شد

بر اساس نتایج اعلامی مسابقات انتخابی ووشو استانی در بخش بانوان، «فاطمه مشتری» هنرجوی ووشوکار هنرستان تربیت‌بدنی صدیقی مراغه در این دور از مسابقات در عین شایستگی با نمایش مهارت و استعداد خود در بخش ساندا و رقابتی تنگاتنگ و نزدیک، به مقام نائب قهرمانی بسنده کرد.

در این رقابت‌ها تیم شهرستان مراغه متشکل از دو دانش‌آموز هنرستان تربیت‌بدنی صدیقی به نام‌های «فاطمه مشتری» دانش آموز پایه یازدهم و «رویا کرمان» بود که فاطمه مشتری در فینال، به مقام دوم ۶۰-کیلوگرم دست یافت و این دانش آموز به عنوان سفیر سلامت فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران نیز فعالیت دارد.

گفتنی است در این دور از مسابقات ۱۰۰ ورزشکار زن در بخش ساندا از ۷ شهرستان تبریز، مراغه، مرند، میانه، جلفا، اسکو و چارایماق در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان پنجشنبه ۲ تیرماه در سالن شهید اقدمی تبریز با هم رقابت کردند که برگزیدگان این دور از مسابقات به مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی و منتخبین کشوری نیز به مسابقات جهانی اندونزی راه خواهند یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار