معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی خبر داد؛

آغاز چهلمین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور از 2 مرداد 1401 در تبریز

تبریز(پانا)-معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از آغاز چهلمین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور از 2 مرداد 1401 در تبریز خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۸۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد
آغاز چهلمین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور از 2 مرداد 1401 در تبریز

طاهر علمی در جلسه هماهنگی کمیته های چهلمین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور گفت: مسابقات قرآن، عترت و نماز موحب نشاط و شادابی در جامعه میشود.

معاون فرهنگی و پرورشی استان با اشاره به اهداف این مسابقات افزود: علاوه بر معرفی دانش اموزان موفق قرآنی، توسعه فرهنگ عمومی نسبت به آموزش قرآن، توسعه معرفت قرآنی و توسعه رفتار قرآنی از اهداف دیگر این مسابقات است.

علمی خاطر نشان کرد: تاثیر مثبتی که در مسابقات حضوری وجود دارد قطعا در مسابقات مجازی نخواهد بود.

این مقام مسئول در دستگاه تعلیم و تربیت استان بیان کرد: کشور ما در تربیت قاریان و حافظان قرآن و به تبع آن استان ما خوب عمل کرده اند و این نشان از علاقه همگانی به مسائل قرآنی و معنوی است.

وی ادامه داد: کیفی بودن مسابقات و داوری سطح بالا و با دقت برای ما بسیار اهمیت دارد و حتما حضور آنها در استان ما پربرکت خواهد بود.

در ابتدای جلسه رئیس اداره قرآن و عترت آموزش و پرورش هم گفت: شروع این مسابقات به صورت مجازی از 1 تا 7 تیر ماه با مشارکت حدود 1500 دانش آموز آغاز شده است.

محمد صادق زاده خاطرنشان کرد: مرحله حضوری این دوره از رقابتها با حضور 800 دانش آموز و عوامل اجرایی از 2 تا 8 مرداد 1401 به میزبانی استان آذربایجانشرقی و در شهر تبریز برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار