کسب مقام اول المپیاد ورزشی فرهنگیان استان البرز به تیم والیبال ناحیه2 کرج رسید

کرج (پانا) - فینال مسابقات والیبال المپیاد ورزشی فرهنگیان استان البرز یادواره شهید ابراهیم هادی برگزار شد که در این مسابقات تیم والیبال ناحیه2 کرج موفق به کسب مقام اول المپیاد ورزشی فرهنگیان استان البرز شد.

کد مطلب: ۱۲۸۸۶۱۵
لینک کوتاه کپی شد
کسب مقام اول المپیاد ورزشی فرهنگیان استان البرز به تیم والیبال ناحیه2  کرج رسید

در این برنامه که به همت معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان البرز برگزار شد، دو تیم والیبال منتخب ناحیه 2 کرج و منتخب منطقه اشتهارد با هم به رقابت پرداختند. در این رقابت تیم والیبال منتخب ناحیه 2 با پیروزی موفق به کسب مقام اول المپیاد ورزشی فرهنگیان استان البرز شد و تیم والیبال منتخب اشتهارد نیز به مقام نایب قهرمانی این مسابقات دست یافت.

قابل ذکر است که این مسابقات به منزله انتخابی مسابقات کشوری نیز محسوب می شود. براین اساس تیم والیبال منتخب ناحیه2 کرج با برتری در این رقابت جواز حضور در المپیاد ورزشی فرهنگیان سراسر کشور را به دست آورد.

در ادامه با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل، معاون پرورشی و فرهنگی و مدیر ناحیه 3 کرج مراسم اهدای جوایز به تیم های اول و نائب قهرمان این مسابقات انجام شد.

در پایان این مراسم علی حجرگشت، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز ضمن ابراز خوشحالی برای حضور در جمع صمیمی ورزشکاران فرهنگی استان البرز در دیدار صمیمی با برخی ورزشکاران و متولیان ورزشی آموزش و پرورش استان شرکت کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در این دیدار تجهیز و تقویت هرچه بیشتر فضاهای ورزشی مربوط به آموزش و پرورش استان را از برنامه های اصلی آموزش و پرورش عنوان کرد.

دانش آموز خبرنگار؛ مانی صیادپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار