مدرسه 12 کلاسه مهر عظام در مرند افتتاح شد

تبریز(پانا)-آیین افتتاح مدرسه 12 کلاسه مهر عظام در شهرستان مرند برگزار شده و مدیر آموزش و پرورش این شهرستان ضمن اشاره به اهمیت افتتاح چنین مدارسی، کمک خیرین را در این امور بی‌بدیل دانست.

کد مطلب: ۱۲۸۸۵۱۲
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه 12 کلاسه مهر عظام در مرند افتتاح شد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مرند ضمن تقدیر از منش و بلند همتی حاج عباس ایروانی و خانواده مرحوم هوری صباح و خان اهدا کننده زمین مدرسه مهر عظام و ارسال گروه ویژه ایشان به مناطق محروم را حاکی از درک عمیق از مسئولیت اجتماعی عنوان کرد.

اباذر کاظمی در پایان خاطرنشان کرده و گفت: شهرستان مرند با ۵۴ هزار نفر جمعیت دانش آموزی و با وجود ۵۸ پروژه مدرسه سازی همچنان نیازمندی طراحی و بازسازی ۵۰ مدرسه می باشد عنایت و توجه خیرین محترم را می‌طلبد.

تجهیز کامل مدرسه 12 کلاسه مهر عظام در آینده ی نزدیک

همچنین در ادامه این آیین، عباس ایروانی، خیر مدرسه ساز با اشاره به اقدامات خود، اظهار داشت: ۲۷ مدرسه در طی سال‌های اخیر بازسازی و تجهیز شده و ۳۳ پروژه دیگر در حال احداث می باشد که امیدواریم بر عهد خود که ساخت هزار مجموعه آموزشی است بتوانیم عمل کنیم.

وی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات ورزشی فرهنگی هنری این شرکت گفت: اینکه دانش آموزان و فرزندان این شهرستان زیر نظر بهترین مربیان در مجموعه ورزشی های موجود تحت تعلیمات ورزشی قرار گیرند، بسیار حائز اهمیت است.

وی در ادامه ضمن تجلیل از نظم سهیم در ساخت این پروژه از تجهیز کامل امکانات این مدرسه در اینده ای نزدیک خبر داد.

خبرنگار: جواد مرتضوی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار