رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان خبر داد؛

صرف هزینه‌های تاج‌گل و پیام تسلیت در ساخت مدرسه 3 کلاسه به نام یک شهید در اصفهان، با رویکرد فرهنگ سازی و به نیت شادی روح پدر فقید وزیر آموزش و پرورش

تهران (پانا) - رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان از صرف هزینه‌های تاج‌گل و پیام تسلیت در ساخت یک باب مدرسه 3 کلاسه به نام یک شهید در اصفهان با رویکرد فرهنگ سازی و به نیت شادی روح پدر فقید وزیر آموزش و پرورش، خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۸۴۸۷
لینک کوتاه کپی شد
صرف هزینه‌های تاج‌گل و پیام تسلیت در ساخت مدرسه 3 کلاسه به نام یک شهید در اصفهان، با رویکرد فرهنگ سازی و به نیت شادی روح پدر فقید وزیر آموزش و پرورش

مجتبی ملا‌احمدی رئیس هیأت مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان ضمن ابراز مراتب تسلیت و همدردی با یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، از مشارکت خیران اصفهانی در ساخت یک باب مدرسه به نیت شادی روح مرحوم «اسدالله نوری» پدر تازه درگذشته ایشان خبر داد.

وی افزود: خیرین نیک‌اندیش استان اصفهان هزینه‌های اهدای تاج گل و پیام‌های تسلیت مراسم ختم پدر مرحوم وزیر آموزش و پرورش را صرف مشارکت در احداث یک باب مدرسه 3 کلاسه به نام یکی از شهدای کشورمان در یکی از مناطق محروم این استان اختصاص دادند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان با بیان اینکه مدرسه‌سازی زیباترین جلوه نیکوکاریست، بیان کرد: مشارکت در این امر و دعای خیر دانش‌آموزان هدیه معنوی به روح پرفتوح آن عزیز سفر کرده است.

گفتنی است، وزیر آموزش و پرورش نیز پیش‌تر از شخصیت‌های حقیقی و حقوقی و عموم مردم خواسته بود، ضمن خودداری از ارسال تاج گل و پیام‌های تسلیت، در صورت تمایل هزینه مورد نظر را صرف مشارکت در امر خداپسندانه مدرسه سازی کنند. وی ابراز امیدواری کردکه انجام فعالیت‌های خداپسندانه مدرسه سازی خیرات و شادی روح‌ درگذشتگان به جای مراسم های پرهزینه ختم و تاج گل، تسری پیدا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار