مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز:

پروژه توسعه خوشه صنعتی شوینده و بهداشتی در استان البرز کلید خورد

کرج (پانا) - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز گفت استان البرز ظرفیت‌های فراوانی در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی دارد به همین علت برنامه عملیاتی سال اول خوشه شوینده و بهداشتی در استان البرز به تصویب رسید و وارد مرحله عملیاتی شد.

کد مطلب: ۱۲۸۸۳۷۸
لینک کوتاه کپی شد
پروژه توسعه خوشه صنعتی شوینده و بهداشتی در استان البرز کلید خورد

حمیدرضا عقاب نشین، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز بیان کرد: بر اساس مطالعات صورت پذیرفته توسط مشاور ذیصلاح، تعداد 11 مورد اولویت خوشه صنعتی شناسایی و امکان توسعه دو خوشه صنعتی پس از تایید سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

عقاب نشین ضمن اعلام خبر پیاده سازی برنامه عملیاتی سال اول خوشه شوینده و بهداشتی استان البرز عنوان کرد: دلایل ایجاد خوشه صنعتی شوینده و بهداشتی در البرز به علت سهم بالای تعداد واحدهای تولیدی قابل توجه در استان، نقش موثر آنها در اشتغالزایی و تامین نیازهای مشتریان در سطح کشور و استان و همچنین کمک به توانمندی صادراتی واحدهای شوینده و بهداشتی و وجود برندهای ملی و بین المللی در این عرصه است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز اضافه کرد: ایجاد خوشه های صنعتی باعث همفکری و همکاری واحدهای تولیدی و کاهش هزینه های تولید می شود. همچنین شبکه و مرکز خدمات کسب و کار تخصصی به وجود می آورد و فرایند توسعه آن صنعت را شتاب می دهد.

وی ادامه داد: دو خوشه صنعتی خاتمه یافته در استان البرز در زمینه‌های پوشاک و پلاستیک فعالیت دارند که برگزاری یک تور بزرگ صنعتی ویژه ذینفعان خوشه خاتمه یافته پوشاک با همکاری اتحادیه پوشاک و با حمایت شرکت شهرکهای صنعتی البرز از واحدهای شاخص صنعت پوشاک استان همدان طی سال جاری در برنامه های ما قرار دارد.

بنا به گفته این مقام مسئول شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز از خوشه‌های صنعتی استان در راستای کمک به بازاریابی در کشورهای دیگر با توجه به پتانسیل آنها، تخصصی کردن فعالیتشان با برگزاری دوره های آموزشی تخصصی با بهره گیری از اساتید مجرب، حمایت می کند.

گفتنی است خوشه صنعتی به مجموعه ای فعال در یک گرایش از کسب و کار گفته می شود که در یک منطقه جغرافیایی متمرکز شده و امکان همکاری در تکمیل فعالیت های یکدیگر را داشته و از چالش ها و فرصت های مشترک برخوردار باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار