رادیو سلامت برای ناشنوایان دیدنی می‌شود

تهران (پانا) - برنامه با هم حرف بزنیم که هر روز از رادیو سلامت پخش می‌شود، قرار است با حضور مترجمان برای ناشنوایان ضبط و در سایت این شبکه رادیویی در دسترس شنوندگان کم‌شنوا و ناشنوا قرار بگیرد.

کد مطلب: ۱۲۸۸۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد
رادیو سلامت برای ناشنوایان دیدنی می‌شود

به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، ملیحه کاظمی که تهیه کنندگی برنامه با هم حرف بزنیم را به عهده دارد در این باره توضیح می دهد: شنبه های آخر ماه این برنامه را با حضور مترجمان برای ناشنوایان و کم شنوایان ضبط تصویری می کنیم و بعد درسایت رادیو سلامت بارگذاری خواهد شد تا در دسترس شنوندگان کم شنوا و ناشنوا قرار بگیرد و آنها بتوانند از این طریق برنامه ها و مباحث آن را دریافت کنند.

وی ادامه می دهد: همچنین مبحث برنامه هم درباره شنوندگان کم شنوا و ناشنوا است که چگونه زندگی با کیفیت تری داشته باشند. این برنامه از شنبه تا چهارشنبه ساعت 14 و 5 دقیقه از رادیو سلامت در قالب یک مجله تخصصی به مشکلات نسل جدید و مقایسه آن با نسل گذشته می پردازد. تهیه کنندگی برنامه یک هفته در میان با من و پیمان پناهی است. روز سه شنبه 31 خرداد به موضوع برنامه ریزی در زندگی می پردازیم.

این برنامه رادیویی با محوریت موضوعات روانشناسی از گروه بهداشت و روان رادیو سلامت پخش می شود و هر روز به موضوعاتی می پردازد که دغدغه شنوندگان است. بررسی اختلالات روحی و ارتباطی، افسردگی، انسان و طبیعت و ... از دیگر موضوعاتی است که برنامه "با هم حرف بزنیم" به آن می پردازد.

یکی از محورهای برنامه ویژگی های انسان های متعادل و با هدف است که که راهکارهای این ویژگی ها در برنامه ارائه می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار