مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز تأکید کرد:

ضرورت ایمن‌سازی و ارتقای تجهیزات امدادی و خدمات‌رسانی در پایانه مسافربری تبریز

تبریز (پانا) - مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز بر ضرورت ایمن‌سازی و ارتقای تجهیزات امدادی و خدمات‌رسانی در پایانه مسافربری تبریز تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۸۲۹۲
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت ایمن‌سازی و ارتقای تجهیزات امدادی و خدمات‌رسانی در پایانه مسافربری تبریز

احمد زارعی در جلسه‌ای که با حضور مدیریت پدافند غیرعامل شهرداری تبریز صورت گرفت، با بیان توضیحاتی در خصوص تاکیدات مقام معظم رهبری بر ضرورت پدافند غیرعامل و استانداردسازی زیرساخت‌ها در حوزه‌های مختلف بر اساس این الگو پرداخت.

وی گفت: پدافند غیرعامل، مجموعه‌ای از اقداماتی است که منجر به افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب‌پذیری، پایداری ملی و تداوم فعالیت‌های ضروری و تسهیل در مدیریت بحران در مقابل تهدیدات دشمن است و از این رو، شناخت نقاط ضعف و قوت‌ و شناسایی تهدیدات در حوزه کاری و برنامه‌ریزی مدون برای به حداقل رساندن نقاط آسیب‌پذیر، مهمترین برنامه پدافند غیرعامل است.

زارعی در ادامه با اشاره به رعایت اصول پدافند غیرعامل در سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز، اظهار کرد: در برنامه‌ریزی و طراحی‌ها باید علاوه بر تعیین فضاهای مورد نیاز پایانه، با سازماندهی فضاهای مناسب و ارتباطات عملکردی و ساختاری ویژه، اقدامات از پیش اندیشیده‌ای برای حفظ جان مردم در مقابل تهدیدها صورت داده و امکان تداوم بی‌وقفه فعالیت‌های ضروری و کاهش آسیب‌پذیری فراهم شود.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز بر ضرورت ایجاد کارگروه ویژه در پایانه‌های مسافربری تبریز تاکید و آمادگی سازمان پایانه‌های مسافربری بر تعامل و همکاری با مدیریت پدافند غیرعامل شهرداری تبریز را اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار