اعزام قهرمانان بوکس کشور به مسابقات آسیایی پس از ۱۶ سال

شهرکرد(پانا) - رئیس فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران از اعزام قهرمانان بوکس به مسابقات آسیایی پس از ۱۶ سال خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۷۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد
اعزام قهرمانان بوکس کشور به مسابقات آسیایی پس از ۱۶ سال

حسین ثوری در مجمع انتخاباتی هیات بوکس چهارمحال و بختیاری در شهرکرد گفت: کسب ۲۲ نشان جهانی و آسیایی در سال ۱۴۰۰ توسط ملی پوشان بوکس کشور پس از ۱۶ سال زمینه حضور بوکسورهای جمهوری اسلامی ایران را در مسابقات بین المللی را فراهم کرد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات بوکس قهرمانی جوانان جهان در مهرماه، قهرمانی آسیا در آبان ماه و برگزاری یکدوره مسابقات بین المللی به میزبانی کشور چین افزود: با برپایی اردوهای تمرینی منظم، خوشبختانه وضعیت و ترکیب تیم ملی بوکس جمهوری اسلامی ایران به رغم کمبود منابع مالی، شرایط نامناسب اقتصادی ناشی از تحریم های ظالمانه ی استکبار در شرایط مطلوبی بسر می برد و با تمام وجود در راه اعتلای ورزش بوکس و به اهتزاز درآمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در مجامع جهانی و بین المللی از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و با وحدت و همدلی خانواده ی بزرگ بوکس کشور که همگی قدرت یک مشت هستیم جایگاه بوکس ایران را به حول و قوه ی الهی ارتقا خواهیم داد.

رئیس فدراسیون بوکس، استان چهارمحال و بختیاری را یکی از ظرفیت های توسعه رشته ورزش بوکس در کشور دانست و با ابراز امیدواری گفت: ورزشکاران مستعد در این استان می توانند با بهره گیری از ظرفیت بلقوه ی موجود و تلاش و جدیت هدفمند در ترکیب تیم ملی بوکس جمهوری اسلامی ایران هم قرار بگیرند.

حسین ثوری در ادامه عنوان کرد: هم اکنون دو ورزشکار در رده ی سنی بزرگسالان، یک ورزشکار در رده ی سنی نوجوانان و یک ورزشکار در رده ی سنی نونهالان در ترکیب ملی پوشان بوکس قرار دارند.

در مجمع انتخاباتی هیات بوکس چهارمحال و بختیاری با حضور رییس فدراسیون، دبیر کل فدراسیون، سرپرست تیم ملی نونهالان، محسن صیادی پور با کسب اکثریت آرا به مدت ۴ سال به عنوان رئیس هیات بوکس استان انتخاب شد.

دانش آموز خبرنگار: زهرا جیحون تبار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار