یادواره‌ای از جنس ایثار و شهادت

شهرکرد (پانا) - یادواره‌ تجلیل و گرامیداشت یاد و نام شهدا و پاسداشت کنگره 10 هزار شهید عشایری کشور برگزار شده و عنوان شد ثبات و امنیت کنونی نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهداست.

کد مطلب: ۱۲۸۶۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد
یادواره‌ای از جنس ایثار و شهادت

یادواره‌ای به منظور تجلیل و گرامیداشت یاد و نام شهدا و پاسداشت کنگره10 هزار شهید عشایری کشور با حضور رییس ناحیه یک آموزش و پرورش شهرکرد، خانواده‌های معظم شهدا، اولیا و مربیان و دانش‌آموزان مقطع ابتدایی، در محل آموزش و پرورش ناحیه یک شهرکرد برگزار شد.

حمیدرضا اکبری دهکردی، رئیس آموزش وپرورش ناحیه یک شهرکرد در این یادواره که به منظور تجلیل و گرامیداشت یاد و نام شهدا و پاسداشت کنگره 10هزار شهید عشایری کشور برگزار می شود، گفت: ثبات و امنیت کنونی نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و در سایه دلاورمردی های رزمندگان اسلام و با هدایت و رهبری مقام معظم رهبری حاصل شده است.

در نخستین یادواره «کوچ عاشقان» که در اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرکرد برگزار شد، از صبر و بردباری پدران و مادران شهدا قدردانی شد.

کنگره ملی 10 هزار شهید جامعه عشایری، با شعار 10 هزار شهید، 10 هزار خدمت، در روزهای پایانی خرداد ماه سال جاری در شهرکرد برگزار می شود.

خیرمقدم و سخنرانی رئیس آموزش وپرورش ناحیه یک شهرکرد، اجرای سرود سلام فرمانده توسط دانش آموزان دبستان حاج یدالله کیانی، پخش کلیپ مربوط به شهدا و بیانات رهبر معظم انقلاب در رابطه با مقام شامخ شهید، تقدیر از خانواه معظم شهدا از جمله برنامه های این مراسم بود.

در این مراسم علاوه بر اجرای برنامه های محتوایی، اشاره ای هم به سبک زندگی اسلامی عشایری شد و با احداث تعدادی سیاه چادر در محوطه آموزش و پرورش ناحیه یک و انجام اقداماتی همچون پخت نان محلی، پخت آش، تهیه چای آتشی و پذیرایی عشایر از مهمانان با پوشش لباس های متنوع سنتی حال و هوای جذابی به این مراسم داد.

دانش آموز خبرنگار: زهرا جیحون تبار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار