وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

دولت ریل گذاری جدیدی را در حوزه فرهنگی آغاز کرده است

سمنان (پانا) - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه دولت ریل گذاری جدیدی را در حوزه فرهنگی آغاز کرده است، گفت در راستای توسعه و پیشرفت کشور، گام‌های بلندی برداشته می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۸۵۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
دولت ریل گذاری جدیدی را در حوزه فرهنگی آغاز کرده است

محمد مهدی اسماعیلی، در آیین آغاز به کار مجدد پنج پروژه عمرانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با حضور سایر مقامات ملی و محلی در سالن شهید فهمیده آرادان

وی با اشاره به اینکه بنای دولت سیزدهم آن است که با نگاه اصیل و فرهنگی به اقشار مختلف، نگاه عادلانه داشته باشد و خدمات ارائه کند، گفت: دولت ریل گذاری جدیدی را در حوزه فرهنگی آغاز کرده و ما گام های بلندی را برای توسعه و پیشرفت کشور بر خواهیم داشت.

وی ضمن بیان اینکه در کشور بنا بر این است که پروژه‌های نیمه تمام را به اتمام برسانیم و دولت در حوزه فرهنگ این اولویت را به صورت ویژه پیگیری می‌کند، اضافه کرد: اعتباری نزدیک به چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در سفرهای استانی رئیس جمهور به استان‌های کشور برای تکمیل پروژه‌های فرهنگی اختصاص یافته است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه این اعتبارات در سفرهای بعدی رئیس جمهور نیز افزون خواهد شد، اظهارداشت: تا اتمام دور نخست سفرهای استانی حجت‌الاسلام رئیسی، این اعتبارات افزایش نیز خواهد یافت.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: دولت پروژه‌های بالای ۵۰ درصد را در اولویت دارد، بیان کرد: برخی از پروژه‌ها حتی کمتر از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت، اما نگاه دولت بر این است که تمام پروژه‌ها به اتمام برسد و امیدواریم به زودی این اتفاق با پیگیری‌هایی که صورت می‌گیرد، به انجام برسد.

وی افزود: پروژه مرکز فرهنگی سمنان یکی از بالاترین اعتبارات کشور را به خود اختصاص داد؛ چرا که این طرح یکی از مهمترین پروژه‌های استان سمنان محسوب می‌شود و نشان می‌دهد دولت به دنبال عدالت در توزیع اعتبارات و خدمات است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: نگاه دولت بر این است که باید زیرساخت‌ها مهیا باشد تا بتوانیم شاهد رشد و توسعه باشیم. همه کشورمان از ظرفیت‌های فرهنگی و منابع انسانی فرهیخته برخوردار است و استان سمنان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و همواره درخشیده است.

مراحل ادامه ساخت و ساز پنج مجتمع فرهنگی هنری استان سمنان که سال‌ها پیش کلنگ زنی شد اما به دلیل کمبود اعتبار متوقف شده بود، با اختصاص ۷۶۰ میلیارد ریال اعتبار و با حضور اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این آیین بازفعال شد.

هاشمی استاندار سمنان، اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی و سایر مقامات محلی شهرستان های گرمسار و آرادان در این آیین حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار