با حضور وزیر ارشاد؛

آغاز عملیات احداث ۵ مجتمع فرهنگی و هنری استان سمنان با ۴۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار

سمنان (پانا) - وزیر ارشاد اسلامی کابینه سیزدهم با بیان اینکه تکمیل طرح‌های نیمه تمام اولویت این وزارت‌خانه است، گفت چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار تاکنون برای این طرح‌ها اختصاص یافته است.

کد مطلب: ۱۲۸۵۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد
آغاز عملیات احداث ۵ مجتمع فرهنگی و هنری استان سمنان با ۴۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار

محمدمهدی اسماعیلی، در بدو ورود به استان سمنان با بیان اینکه در کشور بنا بر این است که پروژه‌های نیمه تمام را به اتمام برسانیم و دولت در حوزه فرهنگ این اولویت را به صورت ویژه پیگیری می‌کند، بیان کرد: اعتباری نزدیک به چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در سفرهای استانی رئیس جمهور به استان‌های کشور برای تکمیل پروژه‌های فرهنگی اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه این اعتبارات در سفرهای بعدی رئیس جمهور نیز افزون خواهد شد، افزود: تا اتمام دور نخست سفرهای استانی حجت‌الاسلام رئیسی، این اعتبارات افزایش نیز خواهد یافت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با عنوان این مطلب که تکمیل و فعالیت مجدد عملیات اجرایی پنج مجتمع فرهنگی و هنری استان در شهرستان‌های ایوانکی، آرادان، شهمیرزاد، بیارجمند و کلاته دوباره آغاز می‌شود، گفت: عملیات اجرایی این مجتمع‌های فرهنگی و هنری سال‌ها پیش آغاز شده است و با اختصاص اعتبار 150 میلیارد ریالی سفر رئیس‌جمهور به این طرح‌ها، ابراز امیدواری شده تا این طرح‌های فرهنگی و هنری تا سه سال آینده تکمیل و آماده بهره‌برداری شوند.

اسماعیلی بر اتمام طرح‌های نیمه‌تمام تأکید داشته و از این‌رو، در سفر رئیس‌جمهور به استان سمنان برای فعال‌سازی این پروژه‌های فرهنگی و هنری، اعتباراتی اختصاص یافت.

وزیر ارشاد برای حضور در مراسم اختتامیه نکوداشت آیت‌الله شاهچراغی و آئین اختتامیه نهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال رضوی (آهوان) به استان سمنان سفر کرده است.

وزیر همچنین در برنامه سفر خود در شهرستان دامغان و شاهرود هم حضور خواهند یافت و در شهرستان دامغان در گردهمایی فعالان جبهه فرهنگ انقلاب حضور یافته و همچنین در برنامه‌ای دیگر با اصحاب فرهنگ و هنر و فرهیختگان دیدار می‌کند.

محمدمهدی اسماعیلی در شهرستان شاهرود نیز در آئین تجلیل از ۱۷ اثر برگزیده دوسالانه کتاب در شاهرود حضور پیدا می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار