سرود سلام فرمانده دانش‌آموزان دهه نودی در اردبیل طنین‌انداز شد

اردبیل (پانا) - سرود همگانی سلام فرمانده با حضور دانش‌آموزان دهه نودی، اولیا، فرهنگیان و آحاد مردم شهیدپرور شهرستان اردبیل در مجتمع فرهنگی و تفریحی شورابیل این شهر طنین‌انداز شد.

کد مطلب: ۱۲۸۵۵۸۶
لینک کوتاه کپی شد
سرود سلام فرمانده دانش‌آموزان دهه نودی در اردبیل طنین‌انداز شد

در این گردهمایی بزرگ خانوادگی که با حضور ابوذر روحی ،خواننده سرود و دانش‌‌آموزان دهه نودی شهر اردبیل برگزار شد، حاضرین به عشق امام زمان، سرود سلام فرمانده را با صدایی رسا و بلند خواندند تا عشق خود به امام زمان (عج) را به تمام جهانیان نشان داده و با آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهیدان انقلاب اسلامی بیعت مجدد کنند.

دانش‌آموزان اردبیلی در این مراسم پرشور و حماسی با سلام به فرمانده ارادت و علاقه‌ قلبی خود را به صاحب امر نشان دادند. آنها به فرمانده سلام دادند تا به حضرت ولیعصر (عج) بگویند: آقا جان ما منتظر ظهور تو هستیم، ما از یاران تو هستیم و تا پای جان، پای اهداف و آرمان‌های قیام‌تان خواهیم ماند.

همچنین به مناسبت دهه کرامت خادمان رضوی نیز، همراه با پرچم مطهر حرم رضوی در این همایش حضور داشتند.

زمزمه دعای فرج برای تعجیل در ظهور امام زمان(عج) و صلوات خاصه امام رضا(ع) دیگر بخش‌های این آیین معنوی بود. نوای «عشق جانم، امام زمانم» سر دادند، تا از عشق خود به امام زمان(عج) بگویند، تا حضور مهدی موعود را به گوش جهانیان برسانند.

با صدای رسا «دنیا بدون تو معنایی نداره» خواندند، تا بگویند، ای پیداترین پنهان‌ من، یا مهدی ادرکنی، ما با دست‌های کوچک و دل‌های بزرگ خود برای آمدنت دعا می‌کنیم.

زمزمه «سلام فرمانده سلام از این نسل غیور جامانده» کردند، به راستی که سلام فرمانده، صدای نسلی است که می‌خواهند یاور امام زمان خود باشند.

با تمام وجود «بیا، جون من بیا، بیا، یارت میشم»گفتند و خود را سربازان ولایت فقیه و نسل غیور جامانده از میدان نبرد نامیدند.

از صمیم قلب «نبین قدم کوچیکه پاش بیفته من برات قیام می‌کنم» را خواندند، تا بگویند امام زمان(عج) لطفا شما هم برای آمدنتان دعا کنید.

گفتنی است شکوه حضور نسل جدید انقلابی استان از طریق رسانه ملی و استانی نیز به تصویر کشیده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار