مدیریت پوشاک مدارس فارس در سال تحصیلی جدید بر عهده شورای مدرسه است

شیراز (پانا) - رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش فارس گفت انتخاب نوع و رنگ لباس فرم دانش‌آموزان در مدرسه با مشارکت شورای دانش‌آموزی و بر عهده شورای مدرسه و انجمن اولیا و مربیان خواهد بود.

کد مطلب: ۱۲۸۵۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیریت پوشاک مدارس فارس در سال تحصیلی جدید بر عهده شورای مدرسه است

سهیلا صبوری در دومین جلسه کارگروه استانی ساماندهی پوشاک دانش‌آموزی در شیراز بر ضرورت نهادینه و اجرایی کردن شعار محوری سال ۱۴۰۱ در استفاده از ظرفیت تولید هنرستان های واجد شرایط دارای کارگاه های تولید پوشاک و طراحی دوخت در ارائه خدمات تولیدی پوشاک و پیوند بین دانش و مهارت تاکید کرد.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش فارس، براستفاده از مشاوره و نظارت کارشناسان حقوقی در عقد قراردادهای بین انجمن های اولیا و مربیان مدرسه با تولیدی ها تاکید کرد و گفت: باید بر نظارت و بازرسی در ارائه خدمات مناسب و باکیفیت و به موقع به دانش‌آموزان توسط شرکت های تولید کننده پوشاک نیز دقت کرد.

صبوری با اشاره به اهمیت رنگها و نقش روانشناسی رنگها در تولید پوشاک دانش‌آموزی گفت: طبق ماده ۸۵ مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش، لباس دانش آموزان دختر و پسر باید ساده و زیبا و متناسب با فرهنگ و هویت اسلامی ایرانی باشد و در تهیه یک لباس فرم استاندارد، باید تمامی این موارد رعایت شود.

وی تاکید کرد: انتخاب نوع و رنگ لباس فرم دانش‌آموزان در مدرسه با مشارکت شورای دانش‌آموزی و بر عهده شورای مدرسه و انجمن اولیا و مربیان خواهد بود و ضوابط و شرایط پوشش دانش‌‌آموزی نیز باید مطابق با دستورالعمل‌های حجاب و عفاف صورت گرفته و عرف جامعه و شرایط سنی دانش‌آموزان هم در نظر گرفته شود.

در این جلسه که نمایندگانی از سازمان صنعت، معدن، تجارت استان ،انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان، نمایندگان حقوقی و بازرسان پوشاک مدارس حضور داشتند، مسائلی درباره ضرورت ساماندهی خدمات پوشاک مدارس و تنظیم زمانبندی مناسب تولید با کیفیت و توزیع به موقع، در راستای جلب رضایت والدین و پایش و ارزیابی، به بحث و بررسی گذاشته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار