معاون حقوقی و مجلس وزارت آموزش و پرورش:

حضور در استان‌ها مشکلات زیادی از فرهنگیان را حل کرده است

شهرکرد(پانا) - معاون وزیر آموزش و پرورش در خصوص حضور رئیس جمهور و هیئت دولت در قالب سفرهای استانی گفت با مساعدت رییس‌جمهور بسیاری از مشکلات فرهنگیان در این سفرها پیگیری و حل شده است.

کد مطلب: ۱۲۸۵۲۹۲
لینک کوتاه کپی شد
حضور در استان‌ها مشکلات زیادی از فرهنگیان را حل کرده است

قاسم احمدی لاشکی در خصوص رسیدگی به درخواست های مردمی مراجعین و در گفت وگو با رادیو جهان‌بین شهرکرد گفت: «در این سلسله سفرها بحث مسکن فرهنگیان، بحث رفاهی فرهنگیان، بیمه های درمانی فرهنگیان و کارهایی که باید در این حوزه ها انجام گیرد توسط همکاران عزیزمان مطرح و پیگیری شده است.»

وی ادامه داد: «این سفرها کارهای بزرگی را می تواند به انجام برساند. مثلاً در استان یزد نیروهای خرید خدماتی که مشکلات بیمه‌ای و پرداختی داشتند با دستور رئیس جمهور پیگیری و رسیدگی شد و خوشبختانه حدود ۲۵ هزار نفر مشکلشان حل شد. همچنین ساماندهی ۳۰ هزار نفر از گروه های سوم و چهارم دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی که فارغ‌التحصیل شده بودند و احکام شان صادر نمی شد، با دستور ریاست محترم جمهوری کامل حل شد. اینجا هم یقیناً موارد خاص وجود دارد، که انشاالله این مشکلات را کاهش خواهیم داد و به اطلاع ریاست محترم رئیس جمهور، معاون اول و شخص وزیر خواهد رسید و موضوعات را بررسی خواهیم کرد و با کمک و مساعدت رسانه ها بخشی از این مشکلات را در این سفر حل خواهیم کرد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار