مراسم جشن دهه کرامت ویژه اعضای موسسه خیریه دارالاکرام قم

قم (پانا) - مراسم جشن دهه کرامت و بزرگداشت ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) با حضور مادران و دختران موسسه خیریه دارالاکرام حضرت ابوالفضل(ع) شعبه قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۸۵۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد
مراسم جشن دهه کرامت ویژه اعضای موسسه خیریه دارالاکرام قم

مراسم جشن دهه کرامت و بزرگداشت ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) با حضور 250 نفر از مادران و دختران موسسه خیریه دارالاکرام قم در سالن امام خامنه ای حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) برگزار شد.

مراسم فوق با حضور منوچهر دهشیری، مدیر موسسه خیریه دارالاکرام و تعدادی از اعضای شورای راهبردی موسسه و با اجرای ویژه برنامه های جشن و سرور و نیز مولودی خوانی توسط محمودنژاد از مداحان اهل بیت(ع) همراه بود و طی آن به ٨ نفر از دانش آموزان ممتاز حواله ۵ دستگاه رایانه و ٣ دستگاه تبلت اهداء شد.

به گفته دهشیری، موسسه دارالاکرام موفق به کسب ایزو 9001 با عنوان مدیریت کیفیت که یکی از مهمترین استانداردهای تدوین شده در سازمان جهانی استاندارد یا iso است، شده است.

به دنبال این موفقیت و نیز تلاش و کوشش مدیران مجموعه دارالاکرام و موفقیت هایی که دانش آموزان عضو موسسه کسب کرده اند و همچنین ارتباطاتی که با ایرانیان و نیکوکاران خارج از کشور برقرار شده، موسسه موفق شده است هزینه خرید ۵ دستگاه کامپیوتر و٣ دستگاه تبلت و بیش از 4000 جلد کتاب را برای دانش آموزان شعبه قم جذب و همزمان با دهه کرامت در مراسم فوق تقدیم کند.

قابل ذکر است دانش آموز فتاحی عضو موسسه دارالاکرام قم نیز موفق به کسب مدال برنز جایزه بزرگ اندیشمند پرایز خانه ریاضی تهران شده است.

موسسه خیریه دارالاکرام با ۲۵ شعبه بیش از۷۰۰۰ دانش آموز در کشور فعالیت می کند و در استان قم تاکنون 639 نفر بورسیه تحصیلی و 103 نفر نیز توانمند و فارغ التحصیل شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار