در دیدار علیرضا دبیر و مدیرکل آموزش پرورش استان اصفهان مطرح شد:

همکاری فدراسیون کشتی و ‌آموزش و پرورش اصفهان در زمینه استعدادیابی ورزشی

اصفهان (پانا) - در دیدار علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی با مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان بر همکاری فدراسیون با اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در زمینه استعدادیابی تأکید شد.

کد مطلب: ۱۲۸۵۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد
همکاری فدراسیون کشتی و ‌آموزش و پرورش اصفهان در زمینه استعدادیابی ورزشی

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان، علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار کرد: دیدگاه من نسبت به آموزش و پرورش بسیار مثبت است و اگر آموزش و پرورش در رشته کشتی به کمک فدراسیون نیاید، این ورزش که خاستگاهش ایران است، از بین خواهد رفت.

وی با بیان اینکه نخستین مدال کشوری‌اش را در اصفهان کسب کرده است، گفت: اولین بار در سال 1371 در همین اصفهان به مقام قهرمانی کشور رسیدم و نقطه آغاز قهرمانی من در همین اصفهان رقم خورده است.

دبیر گفت: دست نیاز خود را به سوی آموزش و پرورش دراز می‌کنیم و علاقه‌ داریم در این مسیر کمک حال کشتی باشند و باید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های آموزش و پرورش و فدراسیون کشتی به نحو شایسته در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کنیم.

رئیس فدراسیون کشتی تصریح کرد: اگر آموزش و پرورش به ما کمک نکند، ما هیچ موتور پیشرانی نخواهیم داشت و نخواهیم تنوانست اقدامی صورت دهیم و این همکاری مشترک می‌تواند به توسعه ورزش اول کشور منجر شود.

وی بیان کرد: علاقه داریم که ملی‌پوشان کشتی، به استخدام وزارت آموزش و پرورش درآیند چرا که کار کردن در این نهاد مقدس زمینه‌ساز اتفاقات مثبتی برای خود ملی‌پوشان و دانش‌‌آموزان خواهد بود.

محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز در دیدار با رئیس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: همه ورزش‌ها مهم هستند، اما کشتی برای این نماد هویت و فرهنگ است و نماد هویت ایرانی در حیطه ورزش، کشتی است.

وی افزود: کشتی با ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی هم‌پوشانی دارد و در برنامه خود برای اداره‌کل آموزش و پرورش نیز به مقوله تربیت بدنی به صورت ویژه پرداخته‌ایم و بر این قائل هستیم اگر بخواهیم کار فرهنگی و ورزشی توأمان باشد، کشتی بهترین گزینه برای این کار خواهد بود.

ابراهیمی تصریح کرد: همه مجموعه اداره‌کل آموزش و پرورش و فدراسیون کشتی نیز باید تسهیل‌گر برای این اتفاق مبارک باشند و با توجه به اینکه آغاز این کار در دهه کرامت است، حضرت رضا(ع)، و خواهرشان در این مسیر برای شکوفایی دانش‌آموزان به ما کمک خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: باید از امکانات موجود در راستای شکوفایی استعداد دانش‌آموزان به ویژه در حوزه ورزش استفاده کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار