علیرضا عبدی تاکید کرد

تببین اقدامات موثر برای تعمیق سوادآموزی

تهران (پانا) - سرپرست سازمان نهضت سوادآموزی گفت هنوز راه بسیاری برای تعمیق سوادآموزی در جامعه وجود دارد باید برای تحقق اهداف سازمان نهضت سوادآموزی اقدامات گسترده‌ای انجام شود.

کد مطلب: ۱۲۸۴۷۵۴
لینک کوتاه کپی شد
تببین اقدامات موثر برای تعمیق سوادآموزی

علیرضا عبدی در گردهمایی معاونان سوادآموزی استان‌ها که از صبح امروز در ساختمان شماره ۲ نهضت سوادآموزی در حال برگزاری است اظهار کرد: اگر جریان‌های موجود دنیا را در قالب های مختلف حکمرانی بررسی کنیم، مشاهده می کنیم در مقاطع مختلف جریان های مختلف اجتماعی نرم افزارهای خود را بروز می کنند.

وی افزود: جریان‌های آموزشی نیز خارج از این موضوع نیستند و این موارد با توجه به شرایط و فهم اجتماعی نظام‌های جدیدی را برای تحقق اهدافشان در کنار هم می‌چینند.

عبدی بیان کرد: جریان قالب اکنون جریانی است که با ادبیات حلقه میانی از آن یاد می‌بریم؛ از بعد جایگاهی، حلقه میانی یک جریان مردمی است که بین مردم و حاکمیت قرار دارد.

سرپرست سازمان نهضت سوادآموزی بیان کرد: جریان‌های مردمی در کنار هم از جنس مردم و با مردم فکر می‌کنند؛ در زمانی در کشور برای جریان سواد دو جریان مردم و حاکمیت را پیش می‌بردیم اما اکنون در یک جریان ویژه در بحث نهضت سوادآموزی هستیم.

وی ادامه داد: جریانی باید از بین مردم در بین آنان و حاکمیت به وجود بیاید؛ این جریان باید از جنس فراتسهیل‌گری، مردم را رشد دهد و جریان چرخشی با هم ایجاد شود.

وی بیان کرد: سخت‌ترین زمان نهضت، اکنون است زیرا ما آدم تکرارها نیستیم. نباید از جایی که ایستادیم ناامید شویم و نسبت به تحقق آرمان‌های آن کار شک‌ نکنیم.

سرپرست سازمان نهضت سوادآموزی گفت: هنوز راه بسیاری برای تعمیق سوادآموزی در جامعه وجود دارد باید برای تحقق اهداف سازمان نهضت سوادآموزی اقدامات گسترده‌ای انجام شود.

عبدی اشاره کرد: فهم بحث حلقه‌های میانی و استفاده از ظرفیت حلقه های میانی در نهضتی کردن جریان سوادآموزی بسیار حائز اهمیت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار