برگزاری مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب در بدره

ایلام ( پانا ) - ۱۴ خرداد همزمان با سراسر کشور، مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) با حضور مردم ولایتمدار شهرستان بدره و مسئولین ادارات و ارگان‌های مختلف شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۸۴۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب در بدره

در این مراسم که رئیس جهاد کشاورزی این شهرستان، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین و مردم شهرستان نیز حضور داشتند، یاسر علیزاده، فرماندار بدره با بیان اینکه ۱۴ خرداد سالروز عروج ملکوتی بزرگ مردی است که نهضتش نویدبخش رهایی مستضعفین جهان از اسارت طاغوت های جهانی بوده است، افزود : امام خمینی، یک حقیقت همیشه زنده در قلب تاریخ بشریت است و نام او پرچم این انقلاب و راه او راه این انقلاب و اهداف او اهداف این انقلاب بوده و است. پس بی شک ماتم او اشکی جاودانه بر گونه های مستضعفان جهان جاری ساخت.

فرماندار بدره ادامه داد: اینجانب این ماتم بزرگ را خدمت همه آزادگان جهان به ویژه مردم بدره تسلیت عرض می کنم و از درگاه خداوند متعال می‌خواهم خود، حامی و سکاندار هدایت و رهبری ملت های ازاده باشد.

همچنین در این مراسم جمشید مرادی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بدره گفت: یوم الله ۱۵ خرداد نیز سرآغاز تحقق اراده‌ مردم این سرزمین در راه مبارزه با استکبار، طاغوت و استبداد و به ثمر نشستن اراده‌ ملت بزرگ ایران است که این قیام نقطه عطف مبارزات مردم در برکندن ریشه بیداد و ستم در کشور شد.

دانش آموزان خبرنگار: نگار پیری نیا و مبینا نورعلی زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار