جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش:

نیروی دریایی ارتش از نفتکش‌های ایران در آب‌های بین‌المللی حراست می‌کند

تهران (پانا) - جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه امروز پدیده دزدی دریایی در شمال اقیانوس هند به ندرت اتفاق می‌افتد،گفت نیروی دریایی ارتش آماده اجرای مأموریت‌های محوله در حراست از نفتکش‌ها و منافع ایران در آب‌های بین‌المللی است.

کد مطلب: ۱۲۸۴۲۲۳
لینک کوتاه کپی شد
نیروی دریایی ارتش از نفتکش‌های ایران در آب‌های بین‌المللی حراست می‌کند

امیر دریادار حمزه‌علی کاویانی، جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اهمیت توسعه قدرت دریایی، اظهار کرد: مطابق با دستور فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) نیروی دریایی ارتش در حال توسعه روزافزون توان خود در حوزه‌های مختلف تجهیزاتی و مأموریتی است و در این رابطه نیز از دانش و فناوری روز بهره می‌گیرد.

وی افزود: امروز افتخار ما این است که تدابیر فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) در نیروی دریایی به‌عنوان یک فرمان، ساری و جاری است.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش درباره توانمندی این نیرو در حفظ منافع کشور، عنوان کرد: نیروی دریایی همواره در راستای تأمین امنیت خطوط مواصلاتی جمهوری اسلامی و دفاع از منابع و منافع کشور در عرصه دریاها با اقتدار گام برداشته است و هر دشمنی که بخواهد در این حوزه تعرضی داشته باشد، با اقدامی قاطع و پشیمان‌کننده مواجه خواهد شد.

دریادار کاویانی با بیان اینکه مقابله با دزدی دریایی یکی از مأموریت‌های نیروی دریایی ارتش در پهنه آب‌های آزاد و بین‌المللی است، افزود: با حضور سربازان ولایتمدار نیروی دریایی ارتش، امروز پدیده دزدی دریایی در شمال اقیانوس هند به ندرت اتفاق می‌افتد و نیروهای خدوم و سلحشور نیروی دریایی ارتش آماده اجرای مأموریت‌های محوله در حفظ و حراست از نفتکش‌ها و منافع مادی و معنوی کشور در عرصه آب‌های آزاد و بین‌المللی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار