وزیر آموزش و پرورش:

جزئیات بندهای مختلف لایحه رتبه‌بندی هفته آینده بررسی می‌شود

مجموعه ورزشی شهید مفتح روستای علوی ملایر افتتاح شد

همدان (پانا) - وزیر آموزش و پرورش گفت اختلاف نظرات جزئی در بندهایی از لایحه رتبه‌بندی معلمان وجود دارد؛ این موارد در جلسه هفته آینده هیات دولت بررسی می‌شود و مبنای اجرای این طرح از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ است.

کد مطلب: ۱۲۸۴۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات بندهای مختلف لایحه رتبه‌بندی هفته آینده بررسی می‌شود

یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش، صبح امروز در حاشیه بهره برداری از مجموعه ورزشی روستای علوی در جمع خبرنگاران ملایر با اشاره به آخرین وضعیت طرح رتبه بندی معلمان اظهار کرد: لایحه رتبه بندی معلمان در حال طی اصول نهایی در کمیسیون است.

وی افزود: اختلاف نظرات جزئی در بندهایی از این لایحه وجود دارد. این که این موارد در جلسه هفته آینده هیات دولت بررسی می‌شود و مبنای اجرای این طرح از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ است.

وزیر آموزش و پرورش در خصوص کمبود نیروی انسانی تصریح کرد: در راستای رفع کمبود نیروی انسانی ۶۰ هزار نیروی انسانی از اسفند ماه ۱۴۰۰ وارد چرخه نظام تعلیم و تربیت شده است.

وی افزود: از این تعداد ۳۴ هزار و ۸۰۰ نفر از طریق آزمون استخدامی و ۱۵ هزار نفر از فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و ۲۶ هزار نفر از دانشجویان سال چهارم دانشگاه فرهنگیان هستند.

نوری با اشاره به مشکلات کمبود فضای آموزشی در استان همدان تصریح کرد: برای جبران کمبود فضای آموزشی و پایان پروژه‌های نیمه‌تمام در سطح استان همدان بررسی‌های لازم صورت گرفته و در سفر رییس جمهور برای افتتاح و تکمیل این پروژه ها تصمیمات لازم گرفته می‌شود.

وی افزود: با افتتاح این پروژه‌ها بخشی از کمبود فضای آموزشی استان و شهرستان مرتفع می شود.

گفتنی است؛ مجموعه ورزشی شهید مفتح روستای علوی با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال و در زیربنای ۸۲۸ متر شامل زمین فوتسال، والیبال و بسکتبال به بهره‌برداری رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار