مدیر سازمان دانش‌آموزی استان خراسان‌رضوی خبر داد:

اجرای طرح مانا (مهارت‌های اجتماعی نوجوان انقلابی) در مشهد

مشهد (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی خراسان‌ رضوی از اجرای طرح مانا «مهارت‌های اجتماعی نوجوان انقلابی» در حدود ۵۰ آموزشگاه در نواحی مشهد با همکاری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۳۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح مانا (مهارت‌های اجتماعی نوجوان انقلابی) در مشهد

حجت رضازاه، مدیر سازمان دانش آموزی استان در جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی در ۶ ماهه گذشته گفت: در این دوره پویش های مختلف دانش آموزان پیشتاز در فضای مجازی برگزار شده است و 400 اثر دانش آموزی از استان به دبیرخانه کشوری ارسال شده است.

وی در ادامه برگزاری کارگاه های آموزشی مربیان و یاور مربیان در شهرستان ها، نواحی و مناطق استان، برگزاری انتخابات مجلس دانش آموزی در سطح شهرستانها، نواحی، مناطق و استان، انتخابات هیئت رئیسه مجامع دانش آموزی و برگزاری دوره آموزشی خبرنگاری برای 4 هزار 500 دانش آموز استان به صورت مجازی را بخشی از برنامه های استان در 6 ماه گذشته عنوان کرد.

رضازاده گفت: اجرای طرح مانا "مهارت های اجتماعی نوجوان انقلابی" در حدود ۵۰ آموزشگاه در نواحی مشهد با همکاری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد از طرح های پیش روی سازمان است، همچنین فعال سازی حوزه بین الملل در مجلس دانش آموزی استان جهت ارتباط نمایندگان دانش آموزی استان با دانش آموزان کشورهای مقاومت اسلامی از برنامه های دیگری است که سازمان دانش آموزی استان به صورت ویژه دنبال می کند.

وی ادامه داد: در حوزه خبرگزاری پانا تفاهم نامه ای با روزنامه شهرآرا جهت ارتقای سطح توانمندی‌های دانش آموزان خبرنگار در حوزه رسانه خواهیم داشت. همچنین تفاهم نامه ای جهت برگزاری اردو برای دانش آموزان محروم با همکاری آستان قدس رضوی خواهیم داشت.

ساماندهی لباس فرم دانش آموزی استان با محوریت سازمان دانش آموزی از دستور کار های این جلسه بود که مقرر شد کارگروهی ویژه این موضوع توسط سازمان دانش آموزی استان برای بررسی ابعاد گستره آن تشکیل و در آن کارگروه تصمیم گیری نهایی انجام شود.

همچنین روسای مجلس دانش آموزی شهرستان ها، نواحی و مناطق به عنوان مشاورین دانش آموزی مدیران آموزش و پرورش استان منصوب شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار