زهرا شیرجنگ*

خداوند دختر را آفرید تا زینت آور زندگی شود

روز دختر روز ما است، روزی که خداوند لبخند زد و دختر آفریده شد؛ روز افرادی که با تمام لطافت‌شان، همانند یک شیر برای اهداف‌شان می‌جنگند.

کد مطلب: ۱۲۸۳۷۹۸
لینک کوتاه کپی شد
خداوند دختر را آفرید تا زینت آور زندگی شود

روز عده‌ای که با تمام شیطنت‌شان باعث لبخند و شادی خانوادهایشان می‌شوند، روز اشخاصی که با کارهایشان سبب سربلندی جامعه هستند.

روز کسانی که در شرایط سخت زندگی کم نیاوردند و باز ادامه دادند، در حالی که کسی مسئول‌شان نکرده ‌بود، برای بهتر کردن عالم اما آنها خودشان داوطلب شدند؛ من به خودمان، به کسانی که تا الان دوام آورده‌ و جنگیده‌اند، افتخار می‌کنم.

همواره می‌گویند پسران غرورشان بسیار است اما چه کسی متوجه شد دختران سرزمینم در زمانی که موضوعی آشفته یا خشمگین‌شان می‌کند صبوری به خرج می‌دهند؛ خودشان به تنهایی از پس مشکلات‌شان بر می‌آیند، در مواقعی به لحظه‌ای رسیدند که بغض گلویشان را فرا گرفته است اما بار دگر برای شخصیت خودشان قطره‌ای اشک نمی‌ریزد.

چه کسی می‌داند زمانی که تماشا می‌کنند همجنسانشان را که به اسم غیرت سر بریده می‌شوند چه عذابی را تحمل می‌کنند؟

خداوند دختر را آفرید تا زینت‌آور زندگی شود، نه ابزار نشان دادن برخی رفتار‌های فوق سادیسمی و غیرت‌های اشتباه!تمام گفتمان‌ها شاید یک هزارم مشکلات دختران سرزمین‌مان نباشند، بس گفتم که بدانید دختران سرزمین من موجودی خارق‌العاده هستند.

دانش‌آموز خبرنگار*

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار