مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام:

والدین و دانش‌آموزان به صورت رایگان از فضاهای ورزشی استفاده خواهند کرد

ایلام (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام اعلام کرد هدف از اجرای طرح شهید خرازی، فراهم‌ساختن زمینه حضور والدین و دانش‌آموزان به صورت رایگان در روزهای پنجشنبه برای مادران و دختران و روزهای جمعه برای پدران و پسران در سالن‌های ورزشی است.

کد مطلب: ۱۲۸۳۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد
والدین و دانش‌آموزان به صورت رایگان از فضاهای ورزشی استفاده خواهند کرد

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام، افتتاحیه طرح شهید خرازی با موضوع آزادسازی فضاهای ورزشی با حضور علی درویشی، مدیر‌کل آموزش و پرورش استان ایلام و جمعی از فرهنگیان و دانش‌آموزان و اولیای دانش‌آموزان در مجتمع ورزشی نشاط شهرستان ایلام برگزار شد.

علی درویشی، مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام هدف از اجرای طرح شهید‌خرازی را فراهم ساختن زمینه حضور والدین و دانش‌آموزان به صورت رایگان در روزهای پنجشنبه برای مادران و دختران و روزهای جمعه برای پدران و پسران در سالن‌های ورزشی عنوان کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقدم به اولیا، دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی و تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی برگزاری این مراسم بر نقش موثر والدین در آموزش و پرورش و ایجاد نشاط اجتماعی در قالب طرح شهید خرازی تاکید کرد و گفت: اجرای این طرح هدیه رایگان به والدین و دانش‌آموزان است تا همراه با اعضای خانواده‌ خود به فعالیت‌های ورزشی مناسب بپردازند.

علی درویشی ادامه داد: همه‌ مردم با برنامه‌ریزی صحیح می‌توانند فعالیت‌های ورزشی را به منظور حفظ سلامت و تندرستی خود انجام دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام با اشاره به سه موضوع اصلی تحصیل، تهذیب و ورزش، بر نقش و ارتباط موثر والدین و دانش‌آموزان تاکید کرد و گفت: ارتباط موثر بین والدین و دانش‌آموزان بر رشد همه‌جانبه فرزندان بسیار موثر است به گونه‌ای که با ایجاد یک ارتباط صحیح می‌توان از بسیاری آسیب‌ها پیشگیری کرد و ورزش می‌تواند یک پل ارتباطی مناسب برای این منظور باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار