بازدید سخنگوی آموزش و پرورش از خبرگزاری پانا

ستاری‌فرد: خبرگزاری پانا بازوی رسمی آموزش و پرورش است

خبرگزاری پانا نقش مهمی در روایت‌گری دارد/ شبکه تشکیلاتی پیشتازان ‌می‌تواند یک ابزار تربیتی مهم در کنار آموزش و پرورش باشد

تهران (پانا) - سخنگو و معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش به‌مناسبت گرامیداشت بیستمین سالگرد تاسیس خبرگزاری پانا از این خبرگزاری بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۳۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد
ستاری‌فرد: خبرگزاری پانا بازوی رسمی آموزش و پرورش است

صادق ستاری‌فرد امروز یکشنبه 8 خردادماه از خبرگزاری پانا بازدید کرد. سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با حضور در دفتر حسین عبادتی قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی و فرشته مرادی، مدیرعامل خبرگزاری پانا به بیان موضوعاتی پیرامون نقش اول خبرگزاری پانا در اطلاع‌رسانی پرداخت.

حسین عبادتی در این دیدار به تربیت ۶۰ هزار دانش‌آموز خبرنگار توسط خبرگزاری پانا اشاره کرد و گفت: خبرگزاری پانا فقط یک خبرگزاری عمومی به حساب نمی‌آید بلکه بحث آموزش و مهارت‌آموزی دانش‌آموزان را در حوزه خبر به عهده دارد. علاوه بر پانا، شبکه تشکیلاتی پیشتازان نیز می‌تواند یک ظرفیت تربیتی مهم در کنار آموزش و پرورش باشد.

صادق ستاری‌فرد نیز در این دیدار گفت: خبرگزاری پانا نقش مهمی در روایت‌گری دارد، پانا می‌تواند در تبیین‌گری نیز موثر باشد، دانش‌آموزان باید در مدرسه خبرنویسی را تمرین کنند.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان خبرنگار می‌توانند در اجرای تربیت ساحت اجتماعی و سیاسی دانش‌آموزان، تبیین‌گر خوبی در مدارس باشند‌. پانا بازوی رسمی آموزش و پرورش است و می‌تواند آموزش و پرورش را در نحوه اطلاع‌رسانی کمک کند.

معاون وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: دانش‌آموزان خبرنگار می‌توانند روایت‌های مدرسه را برای همکلاسی‌های خود اطلاع‌رسانی کنند.

وی که به مناسبت بیستمین سالروز تاسیس خبرگزاری پانا در این خبرگزاری حضور یافت، از بخش‌های مختلف این خبرگزاری بازدید و با خبرنگاران هر بخش بحث و گفت‌وگو کرد.

معاون وزیر در این بازدید پیشنهاد داد موضوع فعالیت پژوهشی پانا، افکارسنجی و نظرسنجی از جامعه تعلیم و تربیت و بازخوردگیری در اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های وزارت آموزش و پرورش در دستور کار خبرگزاری پانا باشد.

ستاری‌فرد همچنین بر نقش موثر پانا در روایت اول از فعالیت‌ها و اقدامات وزارت آموزش و پرورش نیز تاکید کرد.

گفتنی است ستاری‌فرد در این بازدید با حضور مدیرکل تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی و مدیر روابط عمومی معاونت تربیت‌بدنی از خبرنگاران پانا با اهدای شاخه گل تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار