یکی از معلمان منتخب سال ۱۴۰۱ زنجان:

نگرش آحاد جامعه به معلم باید توام با احترام خاص و ارزش معنوی ویژه‌ باشد

تهران (پانا) - یکی از معلمان منتخب سال 1401 زنجان می‌گوید نگرش آحاد جامعه به معلم باید توام با احترام خاص و ارزش معنوی ویژه‌ باشد.

کد مطلب: ۱۲۸۲۸۴۳
لینک کوتاه کپی شد
نگرش آحاد جامعه به معلم باید توام با احترام خاص و ارزش معنوی ویژه‌ باشد

مهری نعمتی متولد سال ۱۳۴۶ شهرستان زنجان از سال۱۳۶۷ به عنوان آموزگار وارد آموزش و پرورش شده و مدت ۵ سال در روستاهای طارم علیا خدمت نموده و بعداز آن به مدت ۵سال در شهرستان خدابنده و۴ سال هم در روستاهای زنجان تدریس کرد.

وی سپس در دبستان شاهد و دیگر مدرسه‌های ناحیه ۲ زنجان ادامه خدمت داده و طی این سی و چند سال یک بار بعنوان معلم نمونه منطقه، یک بار معلم نمونه استانی ودر سال ۷۶-۷۵ بعنوان معلم نمونه کشوری برگزیده شده و در سال ۹۰-۸۹ جز برگزیدگان جشنواره فعال تدریس انتخاب شد.

این معلم منتخب می‌گوید: معتقدم که معلمی تنها یک شغل نیست و یک آموزگار باید عمیقا به این امر ایمان داشته و عشق بورزد و اولویت اول کارهایش تدریس و آموزش باشد.

نعمتی افزود: برای انتخاب اشخاص بعنوان معلم باید صفات و شرایط ویژه‌ای در نظر گرفته شود و نباید هر کسی با نیاز به داشتن شغل و دارا بودن شرایط عمومی استخدام همانند سایر مشاغل بکار گرفته شود و در مقابل این امر در جامعه نیز باید جایگاه ویژه و ارزش اجتماعی بالایی برای یک معلم منظور شود وکُلاً نحوه برخورد و نگرش آحاد جامعه به معلم توام با احترام خاص و ارزش معنوی ویژه‌ای باشد چون آینده یک ملت و یک اجتماع به نحوه آموزش و پرورش امروز آن جامعه بستگی مستقیم دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار