یک لژیونر خبر از توافق با پرسپولیس داد

تهران (پانا) - لژیونر جوان و مدیر برنامه‌هایش بعد از مذاکراتی که در چند روز اخیر با پرسپولیس داشتند با این تیم به توافق رسیدند.

کد مطلب: ۱۲۸۲۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد
یک لژیونر خبر از توافق با پرسپولیس داد

هواداران پرسپولیس دیروز را با دو خبر خوش نقل و انتقالاتی به پایان رساندند. سرخ‌ها موفق شدند قرارداد ستاره تیم شان یعنی مهدی ترابی را تمدید کنند و در ادامه هم اعلام شد که مرتضی پورعلی‌گنجی با این تیم قرارداد بسته است.

این تازه آغاز نقل و انتقالات سرخ‌ها برای فصل آینده است و باشگاه پرسپولیس با چند بازیکن دیگر هم به توافق رسیده که به زودی عقد قرارداد با این بازیکنان به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

یکی از بازیکنانی که طی روزهای اخیر خبرهایی در خصوص پیوستنش به پرسپولیس مطرح بود یونس دلفی است. بازیکنی که طی دو فصل اخیر در لیگ کرواسی حضور داشت اما در نهایت تصمیم گرفت تا به فوتبال ایران بازگردد.

دلفی و مدیر برنامه‌هایش بعد از مذاکراتی که در چند روز اخیر با پرسپولیس داشتند با این تیم به توافق رسیدند و قرار است به زودی عقد قرارداد رسمی هم صورت بگیرد.

لژیونر جوان کشورمان دیشب در ویدیویی که از او در فضای مجازی منتشر شد توافق با پرسپولیس را تایید کرد. به این ترتیب دومین خرید سرخ‌ها یونس دلفی خواهد بود. بازیکنی که توانایی بازی در پست وینگر و حتی خط حمله را دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار