انتشار فراخوان ارسال اثر به کنگره ملی ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری

کوهرنگ (پانا) - معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ در جهت استقبال از کنگره ملی ده هزار شهید جامعه عشایری کشور اقدام به فراخوان تولید محتوای الکترونیک جهت ارسال به دبیرخانه کنگره ملی شهدای جامعه عشایری کرده است.

کد مطلب: ۱۲۸۲۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد
انتشار فراخوان ارسال اثر به کنگره ملی ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری

کنگره ملی 10 هزار شهید جامعه عشایری کشور با رویکرد فرهنگی، تقویت اتحاد اقوام ایرانی و با هدف تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای جامعه عشایری در کشور به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌گردد.

از آنجایی که شهرستان کوهرنگ پهنه‌ زیست عشایر غیور و پرافتخار بختیاری است، معاونت پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان در جهت استقبال از این کنگره ملی اقدام به فراخوان تولید محتوای الکترونیک جهت ارسال به دبیرخانه کنگره ملی شهدای جامعه عشایری کرده است.

شایسته است که مدیران مدارس، معاونان و مربیان ضمن انتشار این فراخوان در فضای مجازی آموزشگاه خود زمینه حضور پر شور دانش آموزان و فرهنگیان را فراهم کنند تا آثار پرمحتوایی جهت ارسال به دبیرخانه تهیه و تولید شود.

علاقه مندان به شرکت در این فراخوان می توانند با محوریت موضوعاتِ معرفی شهدای عشایری استان، گفت و گو با خانواده شهدای عشایری، غبار روبی و عطر افشانی گلزار مطهر شهدا، ولایت پذیری اقوام و عشایر و دفاع مقدس، اقتصاد مقاومتی و اقوام و عشایر، استکبارستیزی اقوام و عشایر، اجرای سرود سلام فرمانده به صورت دکلمه، شعرخوانی، لباهنگ، نقاشی، فیلم کوتاه، مستند، تیزر تبلیغاتی، پوستر و همچنین ایده ها و طرح‌های خلاقانه تولید محتوا کنند و آثار خود را حداکثر تا ۲۰ خرداد ماه در پیام رسان شاد ارسال کنند.

شایان ذکر است که از برترین آثار ارسال شده با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل خواهد شد.

دانش آموز خبرنگار: حکیمه علیخانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار