رئیس مجمع مربیان پیشتاز کهگیلویه و بویراحمد:

مهارت خبرنگاری به تقویت یادگیری دانش‌آموزان کمک می‌کند

یاسوج (پانا) - رئیس مجمع مربیان پیشتاز کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از خبرگزاری پانا عنوان کرد مهارت خبرنگاری به تقویت یادگیری دانش‌آموزان کمک می‌کند.

کد مطلب: ۱۲۸۲۴۸۷
لینک کوتاه کپی شد
مهارت خبرنگاری به تقویت یادگیری دانش‌آموزان کمک می‌کند

سلیمان شهبازی که به مناسبت بیستمین سالروز تاسیس خبرگزاری پانا در دفتر این خبرگزاری حضور پیدا کرده بود با تبریک این روز فرخنده به دانش آموزان خبرنگار پانا اظهار کرد: خیلی خوشحالیم که خبرگزاری پانا این بستر را برای مهارت آموزی و نقش آفرینی دانش آموزان فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه اولین وظیفه دانش آموز تحصیل و کسب علم است افزود: باید خاطرمان باشد که مهارت های ارتباطی و اجتماعی نباید مانع پیشرفت تحصیلی دانش آموز شود، این مهارت‌ها زمانی مفید هستند که در رشد و شکوفایی تحصیلی دانش آموزان نقشی موثر و اثرگذار داشته باشند.

این مدرس دانشگاه و کارشناس مسائل روانشناسی و مشاوره در ادامه با اشاره تاثیر اخبار منتشر شده در افکار جامعه گفت: اخبار باید با منبع موثق و دقیق بیان شود تا یک محیط اجتماعی از لحاظ روانی با اثرات منفی مواجه نشود.

شهبازی، آموزش و آگاهی بخشی برای خبرنگاران به ویژه دانش آموزان خبرنگار را بسیار حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: امروز جامعه نیازمند شفافیت، آگاهی، روشنگری، تقویت امید به آینده وافزایش اعتماد عمومی است، خبرنگاران و اهالی رسانه می‌توانند در این عرصه بسیار موثر باشند.

رئیس مجمع مربیان پیشتاز استان، خبرگزاری پانا را یک رسانه پویا، فعال و اثرگذار در جامعه به ویژه در بین دانش آموزان بیان کرد و گفت: خوشبختانه این رسانه توانسته وظیفه خطیر تربیت نسل آینده خبرنگاران را که بر عهد دارد به شکل مطلوب انجام دهد، در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با مدیریتی خوبی که در سالهای اخیر در رآس این خبرگزاری بوده ما هر روز شاهد پیشرفت و توسعه این رسانه تربیتی هتسیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار