قاتل افسر پلیس در شهرستان گلوگاه دستگیر شد 

گلوگاه (پانا) - فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری قاتل افسر پلیس در شهرستان گلوگاه ظرف 24 ساعت، خبر داد. 

کد مطلب: ۱۲۸۲۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد
قاتل افسر پلیس در شهرستان گلوگاه دستگیر شد 

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی در تشریح این خبر بیان کرد: در پی کسب خبری در ساعت یک و سی دقیقه بامداد روز شنبه، سی و یکم اردیبهشت ماه سال 1401 مبنی بر وقوع قتل با شلیک چند گلوله در شهرستان گلوگاه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان و پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

میرزایی عنوان کرد: کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی با تشکیل تیم ویژه بررسی صحنه قتل و اعزام به محل وقوع جنایت در بررسی های اولیه دریافتند مجرمان یکی از کارکنان انتظامی استان سیستان و بلوچستان اهل شهرستان گلوگاه را که در حال سپری کردن مرخصی در محل اقامت خود بود به قتل رسانده و متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیس های تخصصی این فرماندهی و انجام تحقیقات از خانواده مقتول در کمتر از 24 ساعت، از شناسایی مظنونان به قتل خبر داد و افزود: مأموران با هماهنگی قضایی و تشکیل تیم ویژه عملیاتی، متهم اصلی پرونده را در استان تهران شناسایی و دستگیر کردند.

وی گفت: متهم به قتل در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس، با توجه به شواهد و قرائن موجود لب به اعتراف گشود و ضمن اقرار به قتل با سلاح گرم جنگی (کلت) علت و انگیزه قتل را اختلافات شخصی عنوان کرد.

سردار میرزایی از تحویل متهم به مراجع قضایی خبر داد و در پایان ضمن تسلیت و ابراز همدری با خانواده این مرحوم که عمری را در راستای برقراری نظم و امنیت سپری کرده بود، گفت: پیگیری ویژه قضایی و انتظامی تا تکمیل تحقیقات ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار