معاون رئیس‌جمهوری در امور مجلس:

امروز جنگ ترکیبی در پیش است و همه باید دست به دست یکدیگر دهند

در این بمباران تبلیغاتی کسانی که در مسیر الهی باشند، منحرف نمی‌شوند

تهران (پانا) - معاون پارلمانی رئیس جمهوری تأکید کرد امروز جنگ ترکیبی در پیش است و نیاز است برای موفقیت، همه دست به دست یکدیگر دهند.

کد مطلب: ۱۲۸۲۴۷۸
لینک کوتاه کپی شد
امروز جنگ ترکیبی در پیش است و همه باید دست به دست یکدیگر دهند

سیدمحمد حسینی پیش از ظهر امروز 5 خرداد در جمع رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان‌های رفسنجان در حسینیه ثارالله رفسنجان، اظهار کرد: امروز آمدیم با شهدا تجدید عهد کنیم و بگوییم با همان روحیه و عزم راسخ و تفکر انقلابی و ولایی آن راه را ادامه خواهیم داد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، تصریح کرد: امروز دولتی در راس کار است که بسیاری از سرداران دفاع مقدس در جمع کابینه هستند و یا در استانداری‌ها و مراکز مختلف در مسند امور هستند و تلاش شبانه‌روزی دارند که از این وضعیت نابسامان خارج شویم.

حسینی با بیان اینکه روحیه دوران جنگ در عرصه‌های دیگر هم نیاز است، ادامه داد: امروز جنگ ترکیبی داریم و نیاز است همه ما دست به دست هم دهیم و مانند همان روحیه که در دوران جنگ ما را به خط مقدم رساند امروز هم، در جهاد تبیین و خدمت به مردم پیشگام باشیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در عملیات بیت‌المقدس چه هنگامه‌ای بود و در شکست حصر آبادان و در عملیات‌های مختلف خداوند یاری کرد. وقتی کار ما رنگ الهی داشته باشد حتما عنایات الهی شامل ما خواهد شد.

حسینی عنوان کرد: در بحث سلامت بیش از 700 نفر مرگ و میر روزانه با همتی که دولت کرد کاهش چشمگیری در مرگ و میرها داشتیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری با بیان اینکه راه سرخ شهادت ادامه دارد، افزود: در این بمباران تبلیغاتی چه بسا برخی دچار تردید شوند اما کسانی که در مسیر الهی باشند خداوند کمک می‌کند که منحرف نشوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار