انتصاب سرپرست جدید مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان فارس

شیراز (پانا) - معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان کشور گفت آغاز تحول آینده آموزش و پرورش، تحول در دانشگاه فرهنگیان است زیرا این دانشگاه دارای ظرفیت کادرسازی تربیت کنندگان نسل آینده است.

کد مطلب: ۱۲۸۲۴۶۱
لینک کوتاه کپی شد
انتصاب سرپرست جدید مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان فارس

ایوب ابراهیمی در آیین تکریم و معارفه سرپرستان قدیم و جدید مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان فارس در شیراز گفت: دانشگاه فرهنگیان دارای ظرفیت عظیمی است که با کادرسازی معلمان، تربیت نسل آینده را انجام می‌دهد؛ پس باید این مهم مورد توجه قرار گیرد.

معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: باید هیئت اندیشه‌ورز دانشگاه فرهنگیان برای تغییر عیار کیفیت خدمات در این دانشگاه تشکیل و با ارائه راهکار، تغییرات چشمگیری را ایجاد کنند.

وی گفت: آغاز تحول آینده آموزش و پرورش در تحول دانشگاه فرهنگیان است.

ابراهیمی ضمن اشاره به اساتید دانشگاه فرهنگیان گفت: هویت حرفه‌ای اساتید دانشگاه فرهنگیان با دارا بودن تجربه‌های اندوخته، قابل افتخار است.

وی ضمن اشاره به ماموریت‌های دانشگاه در سطح جهان گفت: انتقال دانش و تجربیات گذشتگان به عنوان اولین و پایین‌ترین ماموریت هر دانشگاه است تا آیندگان در جریان آن‌ها قرار بگیرند.

وی افزود: دومین ماموریت هر دانشگاه تغییر مرزهای دانش است که با پژوهش، تلاش می‌کند تا به علم اضافه و ارزش افزوده ایجاد شود.

ابراهیمی ضمن اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با دانش بنیان گفت: عمل دانش بنیان دانشگاه یعنی در تمام فرایند ها اقداماتش می بایست دارای دلایل متقن و استدلال های قابل دفاع باشد.

معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان گفت:باید تلاش کنیم ضمن تامین نیروی مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش، بر کیفیت دقت داشته باشیم بطوری که بر اساس معیارها در تراز قابل قبول انجام گیرد.

وی ضمن اشاره به دوران مسئولیت افراد گفت:قبول مسئولیت لطف الهی است و انجام آن توفیق الهی را طلب می‌کند که باید در این مسیر از خداوند استمداد خواست تا بتوان بخوبی به سرانجام رسانده شود..

حافظه سازمان، مردم و دانشگاه‌ها خدمت صادقانه را فراموش نمی‌کند.در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات دکتر حسین افلاکی فرد در طول دوران تصدی سرپرستی مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان فارس، دکتر کورش زارع شیبانی به سمت سرپرست جدید منصوب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار