خودکفایی ۶۰ هزار مددجوی کمیته امداد در سال گذشته

تهران (پانا) - معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت سال گذشته حدود ۶۰ هزار مددجوی این نهاد با اجرای طرح‌های اشتغال به خودکفایی رسیدند.

کد مطلب: ۱۲۸۲۳۹۴
لینک کوتاه کپی شد
خودکفایی ۶۰ هزار مددجوی کمیته امداد در سال گذشته

به گزارش کمیته امداد، مرتضی فیروزآبادی در نشست تبیین برنامه‌های حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد در استان خوزستان، اظهار کرد: براساس مصوبه شورای عالی اشتغال، برای امسال متعهد به ایجاد ۵۰۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و دیگر اقشار نیازمند هستیم.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد ادامه داد: ۲۵ هزار میلیارد تومان برای تحقق این برنامه در سطح ملی از طرف مجلس شورای اسلامی اختصاص خواهد یافت.

وی افزود: فرصت‌های شغلی پیش‌بینی شده در استان خوزستان را به دلیل نیاز این استان در مقایسه با سال گذشته دو برابر افزایش داده‌ایم.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار به همین منظور پیش‌بینی شده است، ادامه داد: امسال نیز همانند سال گذشته تلاش خواهد شد تا برنامه‌های اشتغال در خوزستان محقق شوند.

فیروزآبادی در ادامه رویکرد کمیته امداد را تحقق کیفی برنامه‌های اشتغال در کنار تحقق کمی عنوان و اضافه کرد: مهارت‌آموزی، توجه به زنجیره‌های ارزش و اتصال مشاغل خرد به مشاغل بزرگ را در اولویت کاری خود قرار دادیم تا از این طریق شاهد راه‌اندازی و توسعه مشاغل پردرآمد برای اقشار ضعیف جامعه باشیم.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد در خصوص تحقق برنامه‌های خودکفایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد گفت: سال گذشته حدود ۶۰ هزار مددجوی خودکفا داشتیم که سال جاری با اجرای برنامه‌های در دست اجرا امید است که شاهد افزایش تعداد افراد خودکفا خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار