سیدحسن نصرالله: پیروزی سال 2000 از مهم‌ترین عوامل آغاز انتفاضه در فلسطین بود

هیبت ارتش صهیونیستی را درهم شکستیم/ ورودمان به پارلمان به خاطر دفاع از مقاومت است/ مبارزه با اسرائیل نیاز به اجازه کسی ندارد

تهران (پانا) - سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت عید مقاومت و آزادی سخنرانی کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۲۳۳۴
لینک کوتاه کپی شد
سیدحسن نصرالله: پیروزی سال 2000 از مهم‌ترین عوامل آغاز انتفاضه در فلسطین بود

سیدحسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در سخنان خود به مناسبت عید مقاومت و آزاد سازی گفت ما به لطف خداوند بر رژیم اشغالگر به پیروزی رسیدیم. وعده الهی در یاری مجاهدان ضد رژیم اشغالگر در سال 2000 تحقق یافت.

دبیر کل حزب الله لبنان با بیان اینکه ما به لطف خداوند بر رژیم اشغالگر به پیروزی رسیدیم بدون اینکه در انتظار کمک دیگران باشیم، اظهارداشت: ما قدردان شهیدان و خانواده های آنان هستیم و به آنان درود می فرستیم، کسانی که در راه پیروزی بر رژیم اشغالگر اسرائیلی فداکاری کردند.

وی با بیان اینکه خون شهدای مقاومت شاهد پیروزی بر رژیم اشغالگر است، بیان داشت: ما قدردان مجروحان و اسیرانی هستیم که از دهه هشتاد قرن گذشته در زندان های رژیم اشغالگر گرفتار شدند و همچنین از ارتش لبنان به سبب هماهنگی و همکاری گسترده با مقاومت تشکر می کنیم.

سیدحسن نصرالله ضمن تشکر از همکاری ارتش سوریه و گروه های فلسطینی برای تحقق پیروزی بر رژیم اشغالگر گفت: ما از همه کسانی که کنار مقاومت ایستادند به ویژه از سوریه و ایران که هرگونه کمکی به مقاومت کردند، تشکر می کنیم.

دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد: بایستی جوانان لبنانی از ماهیت دشمن وحشیِ صهیونیستی که تلاش می‌کند خود را به عنوان رژیمی معمولی مطرح سازد، آشنا شوند.

وی افزود: اگر این همه فداکاری‌ها نبود ما شاهد پیروزی که مجانی حاصل نشده، نبودیم.

سیدحسن نصرالله خاطرنشان کرد: ما باید مواضع رژیم اشغالگر اسرائیل از دهه هشتاد و همچنین افرادی را که توطئه و از این رژیم حمایت کرده‌اند را یادآوری کنیم.

دبیر کل حزب الله لبنان با بیان اینکه پیروزی در جنوب دستاوردی عربی و اسلامی و مایه افتخار همگان است اظهارداشت: از دستاوردهای پیروزی بر رژیم اشغالگر این است که در سال 2000هیبت ارتش شکست‌ناپذیر این رژیم را شکست و به گروه‌های فلسطینی امید بخشید. پیروزی سال 2000 از مهم‌ترین عوامل آغاز انتفاضه در فلسطین بود و مقاومت همچنین در جریان پیروزی سال 2000، دستاوردی اخلاقی داشت و توانست حقیقت و اصل آن را بیان کند.

وی با بیان اینکه زمانی‌که مقاومت در سال 2000 پیروز شد، درخواست قدرت نکرد تاکید کرد: به خاطر قدرت نجنگیدیم بلکه هدف، آزادی ملت‌مان و کرامت ملی بود و ورودمان به پارلمان به خاطر دفاع از مقاومت است.

سیدحسن نصرالله با بیان اینکه وظیفه انسانی، دینی، اخلاقی و ملی ما مبارزه با اشغالگری است تاکید کرد: مبارزه با اسرائیل نیاز به اجازه کسی ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار