امیر دریادار شهرام ایرانی:

فضای مجازی مهمترین سلاح دشمن بر علیه جوانان

تهران (پانا) - فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در نوشهر گفت امروز سلاح اصلی دشمن فضای مجازی است و این سلاح برای ما آفتی است که جوانان و خانواده‌ها را درگیر کرده و در این حوزه تا حدی ضعیف عمل شده است.

کد مطلب: ۱۲۸۲۱۸۲
لینک کوتاه کپی شد
فضای مجازی مهمترین سلاح دشمن بر علیه جوانان

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در یادواره ۳۶ تن از شهدای هفت روستای بخش مرکزی نوشهر در مسجد امیر رود، با بیان اینکه آنچه امروز باعث شده است کشتی نظام جمهوری اسلامی در دنیای پرتلاطم، پرصلابت ایستاده و طی مسیر کند، مرهون کشتی‌بانیِ هوشمندانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است، اظهار کرد: خون هایی که برای آزادسازی خرمشهر ریخته شد از گوشه گوشه کشور بود بنابراین خرمشهر یعنی سرتاسر ایران اسلامی و این روز، روز پرافتخاری است.

وی به شهادت و ترور شهید صیاد خدایی در چند روز اخیر در مقابل منزلش اشاره کرد و افزود: دشمنان هنوز نفهمیده‌اند ایران کجاست و ایرانی ها چه کسانی هستند و در این مسیر بازشده به جای هر شهید صدها و هزاران نفر دیگر برمی خیزد.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، نفوذ برخی حربه های دشمن را در کشور ناشی از غفلت ما علیرغم تاکیدات و هشدارهای رهبری عنوان کرد و ادامه داد: هزینه مقابله با حیله ها و نقشه‌های دشمن سنگین است، این هزینه آن همان ارزشی است که به عنوان‌ ارزش‌های نظام و مردم غیور مطرح است.

وی تصریح کرد: هزاران کانال در فضای مجازی برای منحرف کردن جوانان از مسیر انقلاب توسط دشمنان نظام بوجود آمده است که نباید غفلت کرد اما متاسفانه برخی دچار غفلت می شوند. امروز سلاح اصلی دشمن فضای مجازی است و این سلاح برای ما آفتی است که جوانان و خانواده‌ها را درگیر کرده و در این حوزه تا حدی ضعیف عمل شده است.

امیر دریادار ایرانی، اقتدار امروز نظام را مرهون خون شهدا دانست و یادآور شد: اگر در همه عرصه ها حضور داریم و پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان برافراشته می‌شود با اتکا به مردم کشور است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش، با بیان اینکه دشمن خیلی نزدیک شده است اما قدرت قد عَلَم کردن ندارد، افزود: باید هوشیار بود و کارها را با دقت انجام داد.

وی تاکید کرد: تک تک شهدا خود یک دانشگاه هستند و اگر به بچه ها و دانش آموزان منتقل شود از خیلی از گزندها در امان خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار