با هدف گذر از پیک مصرف برق تابستان انجام شد؛

برگزاری مانور جهادی مدیریت بحران و اقدام فراگیر برق در استان ایلام

ایلام ( پانا ) - معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام از دومین مانور جهادی مدیریت بحران در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت این مانور بیست و دومین مانور جهادی مدیریت بحران و نهمین اقدام فراگیر شرکت برق همزمان با سراسر کشور است.

کد مطلب: ۱۲۸۲۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مانور جهادی مدیریت بحران و اقدام فراگیر برق در استان ایلام

مجتبی صیدی، در خصوص بیست و دومین مانور جهادی مدیریت بحران گفت: این مانور از صبح در کلیه امورهای 15 گانه استان ایلام همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام افزود: به دلیل کمبود بارش‌های آسمانی و وقوع خشکسالی در استان و به تبع آن حضور گرد و غبار برخواسته از کشور همسایه بر فضای استان، به منظور ایجاد آمادگی برای عبور از پیک تابستان، مانور تعمیرات و بهینه‌سازی شبکه توزیع برق در سطح استان صورت می‌گیرد.

وی، مدیریت مصرف برق و جلوگیری از خاموشی‌های ناخواسته برق در تابستان امسال، افزایش رضایتمندی مشترکین، ارتقای آمادگی اکیپ‌های عملیاتی، رفع کانون‌های خطر و ایمن سازی پایه‌های روشنایی معابر و....از جمله اهداف این مانور ذکر کرد و گفت: در این راستا 218 نیروی اجرایی و نظارتی در قالب 51 اکیپ در مانور حضور دارند.

صیدی تصریح کرد: امورهای 15 گانه در این مانور از 70 دستگاه خودرو سبک و سنگین بهره‌مند هستند.

وی خاطر نشان کرد: یکی دیگر از اهداف این مانور، مقابله با برق‌های غیرمجاز و رمزارزها است

خبرنگار: علی عباسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار