مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:

مدیران مدارس اجرای کامل سند تحول بنیادین را عملیاتی کنند

اردبیل (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل گفت مدیران مدارس باید اجرای کامل سند تحول بنیادین را طبق اولویت‌های تحولی، عملیاتی کنند.

کد مطلب: ۱۲۸۲۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیران مدارس اجرای کامل سند تحول بنیادین را عملیاتی کنند

کلام الله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در جلسه کارگروه ارتقای شاخص های 20 گانه عدالت آموزشی و کیفیت بخشی آموزش وپرورش استان، طی سخنانی سال تحصیلی پیش رو را در سطح این استان اجرای سند تحول بنیادین اعلام کرده و یادآوری کرد: منابع لازم در این زمینه بایستی تخصیص یافته و مدیران مدارس اجرای کامل سند تحول بنیادین را طبق اولویت های تحولی ارائه شده از سوی وزارت عملیاتی کنند.

وی اظهار کرد: ایجاد قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر را از برنامه های دیگر آموزش و پرورش استان در ماه‌های پیش رو و سال تحصیلی آینده عنوان کرده و برای تحقق آن، ایجاد 9 کارگروه تخصصی را اعلام کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: امروز اولین جلسه کارگروه ارتقاء شاخص های 20 گانه عدالت آموزرشی و کیفیت بخشی با حضور صاحب نظران و پیشکسوتان تشکیل شده که راهکارهای مناسب برای برون رفت از این شرایط در جلسه ارائه خواهد شد.

محمود مشکی، معاون آموزش متوسطه و دبیر کارگروه آموزش و پرورش استان، هدف از ایجاد کارگروه و دعوت از همکاران صاحب‌نظر در این امر را تشریح کرده و گزارشی از وضعیت فعلی استان در شاخص های مختلف ارائه کرد.

سید غلامحسن خلیلی موسوی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان هم، هدف معاونت پرورشی و فرهنگی را اجرای ساحت های 6 گانه سند تحول بنیادین ذکر کرده و بر اجرای امور تربیتی در کنار آموزشی تاکید کرد.

در این جلسه تعدادی از پیشکسوتان تعلیم و تربیت استان نیز نکته نظرات خود را جهت تنظیم برنامه های عملیاتی و ارتقای عدالت آموزشی و کیفیت بخشی بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار