جزئیات برگزاری آزمون تصدی منصب قضا اعلام شد

تهران (پانا) - آزمون تشریحی جذب عمومی تصدی منصب قضا سال ۱۴۰۰ صبح روز جمعه ۱۴۰۱/۰۳/۰۶ برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۸۲۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات برگزاری آزمون تصدی منصب قضا اعلام شد

بر این اساس، داوطلبان برای مشاهده و پرینت کارت در مهلت تعیین شده به شرح فوق به پایگاه اطلاع رسانی مذکور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و با وارد کردن اطلاعات ثبت‌نامی یا شناسنامه‌ای (شماره پرونده و کدر رهیگری و نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به دریافت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مراجعه کنند.

پذیرفته شدگان مرحله تستی آزمون جهت دریافت کارت شرکت در آزمون مرحله تشریحی ( ۱۴۰۱/۰۳/۰۶ ) می‌بایست همزمان با پرینت کارت شرکت در آزمون تشریحی با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش نسبت به خرید کارت اعتباری این آزمون به مبلغ ۲.۵۰۰.۰۰۰ ریال معادل دویست و پنجاه هزار تومان به‌صورت اینترنتی اقدام و رسید کارت اعتباری خریداری شده را پس از درج نام و نام خانوادگی و شماره داوطلبی بر روی آن، در جلسه آزمون به مسئول مربوطه تحویل دهند. در صورت عدم تحویل رسید کارت اعتباری خریداری شده، طبق ضوابط رفتار خواهد شد.

بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

با توجه به اینکه علیرغم سنوات گذشته از طرف این مرجع کتاب توزیع نمی‌گردد، شرکت کنندگان محترم از آوردن هرگونه کتاب، جزوه و ... خودداری کنند و استفاده از هرگونه کتاب قانون و ... ، جزوه و چرک‌نویس ممنوع می باشد و در صورت مشاهده خلاف این امر تقلب محسوب شده و اسامی داوطلبین متخلف به عنوان مردودی اعلام می گردد.

چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در کارت شرکت در آزمون مشاهده کردند لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور در روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ از ساعت ۸:۳۰ الی۱۲:۰۰ و ۱۴:۰۰ الی۱۸:۰۰ با شماره تلفن ۳۶۲۷۰۰۵۹-۰۲۶ (واحد رفع نقص کارت در سازمان سنجش آموزش کشور) تماس حاصل فرمایند.

داوطلبان در صورت به‌وجود آمدن هرگونه مشکل در فرآیند برگزاری برای آنها لازم است، حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی به آدرس https://request.sanjesh.org با این سازمان مکاتبه کنند. بدیهی است درخواست های واصله بعد از تاریخ فوق قابل بررسی و پیگیری نخواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار