تشریح آخرین وضعیت امدادرسانی در آبادان از سوی استاندار خوزستان

اهواز (پانا) - استاندار خوزستان گفت همه تلاش خود را به کار گرفته‌اند که حتی اگر یک نفر هم در این حادثه گرفتار آوار شده باشد، او را نجات دهند.

کد مطلب: ۱۲۸۱۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد
تشریح آخرین وضعیت امدادرسانی در آبادان از سوی استاندار خوزستان

صادق خلیلیان امروز سه‌شنبه ٣ خردادماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم‌اکنون همه گروه‌های فنی و تجهیزاتی مشغول فعالیت‌های امدادی هستند و کار با سرعت مطلوبی در حال پیشروی است.

استاندار خوزستان با اشاره به آمار مصدومان و فوت‌شدگان حادثه متروپل آبادان عنوان کرد: در این حادثه تا این لحظه ١٠ نفر از هم‌وطنانمان جان خود را از دست دادند، همچنین آمار مجروحان به ٣٢ نفر رسیده است که بخش عمده‌ای از آنها به صورت سرپایی درمان شده‌اند.

خلیلیان ضمن تاکید بر ضرورت برخورد با مسببان این حادثه تصریح کرد: تاکنون ٨ نفر از مسببان حادثه متروپل آبادان دستگیر شده‌اند.

وی افزود: برآورد خاصی از اینکه اکنون چند نفر در زیر آوار گرفتار شده‌اند، نداریم اما در عین حال همه تلاش خود را به کار گرفته‌ایم که حتی اگر یک نفر هم در این حادثه گرفتار آوار شده باشد، او را نجات دهیم.

استاندار خوزستان ادامه داد: تجهیزات فنی و مورد نیاز به اندازه کافی در صحنه وجود دارد.

خلیلیان با اشاره به حضور گروه‌های امداد و نجات از استان تهران و سراسر خوزستان در آبادان ابراز کرد: گروه‌های پزشکی، آتش نشانی و هلال‌احمر به این شهرستان عزیمت کرده‌اند و کار امداد و نجات در حال انجام است.

وی گفت: براساس ضوابط هلال احمر ۴٨ ساعت را برای امداد و نجات انجام می‌دهند و پس از آن طی چند روز کار آواربرداری به اتمام می‌رسد.

استاندار خوزستان در پایان پیرامون آمار نیروهای امدادگر حاضر در منطقه اظهار کرد: هم اکنون صدها نیروی امدادگر در منطقه حاضر هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار