پیام سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان به مناسبت فرا رسیدن آزادسازی خرمشهر

اهواز (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان در پیامی فرا رسیدن سوم خردادماه، سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی را گرامی داشت.

کد مطلب: ۱۲۸۱۸۳۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، در پیام مسعود حمیدی نژاد آمده است:

فتح خرمشهر «نصر عظیم» و افتخاری ابدی برای اسلام است.حضرت امام خمینی(ره)


بسم الله الرحمن الرحیم

فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ حماسه سازی ایرانیان در راه دفاع از میهن اسلامی است و مقدمه فتح های بعدی در ۸ سال دفاع مقدس را فراهم آورد و به گواه کارشناسان تحولی بزرگ در روند دفاع مقدس به وجود آورد.

حماسه فتح خرمشهر نماد ایثار، مقاومت، سرافرازی و عزت ملت غیور ایران اسلامی است. حماسه ای که در روز سوم خردادماه با پایمردی و ایمانِ فرزندان قهرمان این مرز و بوم رقم خورد و شهر خرمشهر پس از ۳۵ روز ایستادگی و مقاومت؛ بار دیگر به آغوش میهن اسلامی بازگشت و از وجود متجاوزان و دژخیمان تطهیر شد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی و دانش آموز دوران هشت سال دفاع مقدس، سالروز حماسه غرور‌آفرین آزادسازی خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی را به محضر فرهنگیان فرهیخته، دانش آموزان و مردم شریف و ولایت مدار استان خوزستان به ویژه خانواده های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران که در این افتخار ماندگار و پیروزی شیرین سهیم بودند، تبریک عرض می نمایم.

امید آنکه در سایه لطف خداوند متعال و در پرتو عنایات حضرت ولی عصر (عج) در مسیر تحقق آرمان های بلند این نظام مقدس پیروز و سربلند باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار