یک دانش‌آموز خبرنگار پانا:

هم درس، هم کار انقلابی؛ انگیزه اصلی ام، همین جمله است

نیشابور (پانا) - به مناسبت بیستمین سالگرد تاسیس خبرگزاری پانا، دانش‌آموز خبرنگاری از تجربیات خود می‌گوید که در طی مدت کمی آموزش های خبرنگاری را فرا گرفته است و از زمان آغاز به کارش در بین خبرنگاران پانای نیشابور از نظر تعداد خبر منتشر شده در سایت پانا، رکوردار است.

کد مطلب: ۱۲۸۱۷۶۶
لینک کوتاه کپی شد
هم درس، هم کار انقلابی؛ انگیزه اصلی ام، همین جمله است

دانش آموز خبرنگار فاطمه سادات موسوی معین از آن دسته از خبرنگارانی است که در طی مدت کوتاهی تمام آموزش های دوره مقدماتی خبرنگاری را گذرانده و قبل از اتمام دوره تخصصی شروع به خبرنویسی کرده است.

فاطمه سادات موسوی معین قصه ورود اش به عرصه خبرنگاری را اینگونه شرح می دهد: پس از دریافت مدرک تخصصی مجری گری ام به دنبال حرفه ای دیگر می گشتم تا مکملی باشد در کنار مجری گری ام. با راهنمایی اساتیدم خبرنگاری را برگزیدم.

وی عنوان کرد: کار خبری ام از مصاحبه با معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش نیشابور با عنوان "گفتمان های دانش آموزی" شروع شد.

موسوی معین بیان کرد: کار خبرنگاری شامل مصاحبه و تهیه گزارش و خبرنویسی است که من بخاطر اینکه از قبل روی فن بیان و سخنوری خود کار کرده بودم؛ برای مصاحبه کردن هیچ استرسی نداشتم و به همین خاطر بیشتر مجری گری روی خبرنگاری ام تاثیرگذار بوده است نه بالعکس.

وی اضافه کرد: من با علاقه ای که نسبت به خبرنگاری دارم اما هدف اصلی ام، ادامه تحصیل در دانشگاه فرهنگیان است.

وی در آخر گفت: این جمله از حضرت آقا "هم درس، هم کار انقلابی" خیلی بر روی زندگی ام تاثیر گذار بوده به طوری که انگیزه اصلی ام، همین جمله است.

خبرنگار دانش آموز: حسن کمالی زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار