رئیس شورای شهر تهران:

ساختمان‌هایی مانند ساختمان متروپل آبادان در سراسر کشور وجود دارد

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران درباره حادثه متروپل آبادان گفت ساختمان‌هایی مانند ساختمان متروپل آبادان در سراسر کشور وجود دارد که ضرورت توجه به ساخت و سازهای ناایمن و ساختمانی های قدیمی را دوچندان می‌کند.

کد مطلب: ۱۲۸۱۷۵۳
لینک کوتاه کپی شد
ساختمان‌هایی مانند ساختمان متروپل آبادان در سراسر کشور وجود دارد

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در ابتدای شصت و پنجمین جلسه این شورا، ضمن عرض تبریک به مناسبت آزادسازی خرمشهر گفت: بدون شک آزادسازی خرمشهر از دست نیروهای مهاجم یکی از مهمترین حوادثی است که در دوران دفاع مقدس و تاریخ کشورمان به وقوع پیوسته است. فتح خرمشهر تأثیر بسزایی در کشور ما گذاشت و شعفی که مردم ما آن روز به دست آوردند پس از فرار شاه بی سابقه بود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه باید قدر پیروزی‌های خود را بدانیم، گفت: نباید با کوچک‌ترین مشکل به تمام این پیروزی‌ها پشت پا بزنیم و تحت تأثیر تبلیغات سوی دشمنان قرار بگیریم.

چمران با اشاره به روز چهارم خرداد گفت: آزادی دزفول را نیز باید تبریک بگویم و مقاومت مردم دزفول را به آنها تبریک می‌گوییم.

وی با اشاره به شهادت شهید خدایی بیان کرد: شهید صیاد خدایی از حرم مطهر محافظت کرد اما رژیم صهیونیستی و دشمنان ما در رصد نشسته‌اند تا سربازان کشور ما را به شهادت برسانند و انشاالله دوستان ما انتقام خون این شهیدان را بگیرند.

چمران با اشاره به هم‌صدایی مردان و زنان و فرزندانمان با سرود سلام فرمانده در سراسر کشور اظهار کرد: صداهای بچه‌های ما که در تمام کشور طنین‌انداز شده است هرچند برای بسیاری زجرآور است اما برای ما مایه شعف و شور است اگر سربازان ما از بین بروند دهه نودی‌ها هستند که جای آنها را پر کنند.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به حادثه آبادان گفت: هنگام ساخت یک ساختمان مهندسین ناظر باید به تمامی امور توجه داشته باشند و البته پس از ساخت نیز این ساختمان‌ها باید تعمیر و نگهداری شوند ساخت ساختمان با طبقات زیاد بدون هیچ نگاه کارشناسی صحیح نیست نظیر ساختمان‌هایی مانند متروپل ممکن است در سراسر کشور وجود داشته باشد.

چمران گفت: برای افرادی که در آبادان آسیب دیدند متاسف هستیم و انشاالله مصدومان به خوبی درمان شوند و این درس عبرتی برای تمام شهرداری‌ها باشد که قوانین شهرسازی را به خوبی رعایت و اجرا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار